Otevíráme novou pozici: Office manažerka
O pozici
Hledáme organizovanou a samostatnou osobu, která zajistí hladký chod kanceláře a bude oporou celému týmu.
Staňte se srdcem našeho centra PORT (a podpořte hladký chod místa, kde pomáháme obětem sexuálního násilí)
Jsme proFem - už 30 let pomáháme obětem domácího a sexuálního násilí. Nabízíme sociální a právní poradenství, krizovou intervenci i psychoterapii. Ročně podpoříme více než 1000 klientek a klientů, vystupujeme v médiích a společně s dalšími organizacemi zlepšujeme systém pomoci obětem.
V lednu 2024 jsme v Praze otevřeli PORT - první specializované centrum pro oběti sexuálního násilí v Česku, které poskytuje komplexní podporu - propojuje sociální, právní, krizovou i terapeutickou pomoc.
Do našeho centra hledáme organizovanou a samostatnou osobu, která zajistí hladký chod kanceláře a bude oporou celému týmu.
Co bude Vaším úkolem?
Koordinovat a zodpovídat za plynulý chod kanceláře a krizového bytu (telefonáty, pochůzky, objednávky, správa recepce, organizace a zajištění pracovních míst)
Zajišťovat správu a prevenci závad, komunikaci s dodavateli, pronajímatelem a partnery
Organizovat schůzky, porady, pracovní cesty a interní eventy (včetně přípravy místností, techniky a občerstvení)
Spravovat rozpočty kanceláře, sledovat výdaje, vybírat dodavatele a hlídat plnění smluvních podmínek
Zajišťovat administrativu: vyřizovat poštu, spravovat datovou schránku, firemní disk, složky a tabulky, archivovat dokumenty a koordinovat správu dokumentace napříč týmy
Podílet se na firemních procesech: onboarding, offboarding, fakturace, cenové nabídky, hlídání platebního kalendáře, příprava podkladů pro účetní, vedení pokladny, podpora koordinace náboru, BOZP aj.
Zajišťovat péči o techniku (tiskárna, počítače, mobilní telefony) ve spolupráci s externí IT podporou
Poskytovat administrativní podporu týmu a řešit operativní požadavky (pomoc s tvorbou prezentací a PR materiálů (Canva) aj).
Pracovní doba: pondělí-pátek, 8:30-17:00
Koho hledáme
Máte minimálně SŠ vzdělání a min. 1 rok zkušenosti v administrativě nebo back office
Máte milé, vstřícné a profesionální vystupování
Máte proaktivní přístup k řešení problémů, praktické uvažování a chuť pomáhat tam, kde je potřeba
Máte organizační schopnosti a smysl pro pořádek, umíte dodržovat termíny.
Jste pečlivá a umíte věci dotahovat do konce
Máte dobrou znalost práce na PC a máte pozitivní vztah k moderním technologiím: používáme Google Workspace, Office, Slack, Asana, Canva
Výhodou je angličtina na komunikativní úrovni
Co u nás najdete
Pracovní smlouva na plný úvazek
Mzda od 36 000 - 40 000 Kč
5 týdnů dovolené + 4 sick days + 2 relax days + věrnostní dny dovolené navíc (až 5)
Příspěvek na Multisport kartu
Příspěvek na vzdělávání
Podpora profesního růstu
Moderní zázemí v centru PORT v Praze-Břevnově
Vstřícná organizační kultura založená na důvěře, kvalitě služeb a feministických principech
Práci, která má hluboký smysl
Plný úvazek | Nástup dohodou | Pracovní smlouva
Zní to jako práce pro vás? Pošlete nám svůj životopis a pár vět o tom, proč vás tato role zaujala na adresu ludmila.hasmanova@profem.cz. Těšíme se na setkání!