Účetní v oddělení ekonomickém, pracoviště Zlín, Krajská veterinární správa pro Zlínský kraj
O pozici
Požadujeme:
středoškolské vzdělání s maturitou
znalosti a zkušenosti s vedením účetnictví
dobré komunikační schopnosti
osobní iniciativu, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost
Vaším úkolem bude:
rozpis ukazatelů státního rozpočtu, sledování čerpání rozpočtu, plnění závazných ukazatelů, rozborová činnost a analýza vývoje nákladovosti
účtování v programu EIS, zabezpečování finančních agend, příprava podkladů pro zpracování návrhu rozpočtu
práce v integrovaném informačním systému Státní pokladny (IISSP)
zabezpečování řádného hospodaření s majetkem státu
příprava podkladů pro zadávání VZMR
správa fondu kulturních a sociálních potřeb
Nabízíme:
možnost získat praktické zkušenosti s vedením účetnictví organizační složky státu za pomoci zkušených kolegů
finanční ohodnocení podle tabulek platů státních zaměstnanců dle délky odborné praxe
k platu osobní příplatek odpovídající pracovnímu nasazení
5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, až 5 dnů studijního volna, 1 den k vyřízení osobních záležitostí aj.
stravenkový paušál
příspěvek z FKSP na penzijní připojištění nebo příspěvek na volnočasové aktivity (benefitní zaměstnanecká karta Pluxee)
program MultiSport
rekreační objekty SVS
vzdělávací program pro nové zaměstnance
Lokalita: Zlín
Nástup: 1. 12. 2025
Služební poměr: plný úvazek, doba neurčitá
Platová třída: 9
Personalista: Mgr. Nikola Kvasnicová, T: 585 700 741, M: 724 652 058, e-mail: n.kvasnicova@svscr.cz
Posuzovány budou žádosti podané do: 7. 11. 2025
K žádosti dále žadatel přiloží: strukturovaný profesní životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadní praxi a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se služebního místa, na které se výběrové řízení koná, elektronickou adresu pro doručování dokumentů nebo ID datové schránky a motivační dopis.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh), musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo Z_ODEKO1_03.