ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE servisu

Nabízím práci
Jméno/Firma
REDIMAX, spol. s r.o.
Pracoviště
Plzeň
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
10. 10. 2025

O pozici

Co u nás budete dělat

  • Koordinovat činnost servisního týmu - přidělovat práci technikům a hlídat termíny.

  • Zajišťovat plynulý chod zakázek od přijetí po vyřízení.

  • Komunikovat se zákazníky i dodavateli.

  • Vést potřebnou administrativu (evidence zakázek, fakturace, objednávky náhradních dílů apod.).

  • Řešit záruční záležitosti.

  • Spolupracovat s vedením firmy a přinášet návrhy na zlepšení fungování servisu.

Koho hledáme

  • Máte přirozený smysl pro organizaci a pořádek.

  • Umíte si věci zkoordinovat, rozdělit práci a dotáhnout ji do konce.

  • Jste komunikativní a nebojíte se mluvit s lidmi.

  • Nevadí Vám administrativa - naopak, máte rádi, když vše sedí, jak má.

  • Máte technické cítění - nemusíte být odborník, stačí zájem a schopnost pochopit základní principy.

  • Umíte pracovat s počítačem (Word, Excel, e-mail, interní systém).

  • Ovládáte AJ jazyk alespoň na základní úrovni - pro písemnou komunikaci s dodavateli.

Co vám nabízíme

Práci na HPP v menší rodinné firmě, kde si lidé pomáhají a mluví spolu na rovinu.

  • Samostatnou, zodpovědnou pozici s možností ovlivnit chod servisu.

  • Lidský přístup a jistotu stabilního zázemí.

  • Mzdu: 35 000 - 45 000 Kč (dle výsledků a zkušeností).

  • Příspěvek na stravování.

Zaujalo vás to?

Pošlete nám svůj životopis (nebo klidně jen pár řádků o sobě) na papez@redimax.cz nebo zavolejte na +420 606 628 781. Těšíme se, že poznáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á nám pomůže udržet servis v perfektní kondici.