Asistent/ka ekonomického oddělení

Nabízím práci
Jméno/Firma
ADSESA Staff CONSULTING, s.r.o.
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
10. 10. 2025

O pozici

SEV SE

Pracovní náplň:

              

  • Účtování přijatých faktur tuzemských i zahraničních v systému SAP, kontrola zaúčtování.

  • Evidence daňových dokladů v archivačním systému – vkládání, zpracování, kontrola správnosti.

  • Pokladna (CZK,EUR) – evidence pohybů, vedení, účtování, zpracování měsíční inventury.

  • Spolupráce při měsíční a roční účetní závěrce, daňovém auditu.

  • podpora jednotlivých oddělení firmy – administrativní práce, objednávání kancelářských potřeb apod.

 

Požadujeme:

  • Hledáme někoho komunikativního s upřímnou chutí do práce, kdo se nebojí výzev a má kladný vztah k účetnictví  a administrativě.

  • Znalost programu SAP výhodou (není podmínkou, rádi zaškolíme)

  • Znalost  MS Office (Outlook, Excel, Word )

  • Kladný vztah k technologiím a otevřenost k novým trendům v účetnictví.

 Co vám nabízíme:

  • Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou

  • Zázemí stabilní nadnárodní společnosti

  • Stravenkový paušál vyplácený do mzdy

  • Příspěvek na důchodové spoření

  • 25 dní dovolené

  • Zvýhodněný mobilní tarif

  • Zaměstnanecké slevy na naše produkty

  • Možnost kariérního růstu

  • Firemní akce a příjemné pracovní prostředí