Asistent/ka ekonomického oddělení
O pozici
SEV SE
Pracovní náplň:
Účtování přijatých faktur tuzemských i zahraničních v systému SAP, kontrola zaúčtování.
Evidence daňových dokladů v archivačním systému – vkládání, zpracování, kontrola správnosti.
Pokladna (CZK,EUR) – evidence pohybů, vedení, účtování, zpracování měsíční inventury.
Spolupráce při měsíční a roční účetní závěrce, daňovém auditu.
podpora jednotlivých oddělení firmy – administrativní práce, objednávání kancelářských potřeb apod.
Požadujeme:
Hledáme někoho komunikativního s upřímnou chutí do práce, kdo se nebojí výzev a má kladný vztah k účetnictví a administrativě.
Znalost programu SAP výhodou (není podmínkou, rádi zaškolíme)
Znalost MS Office (Outlook, Excel, Word )
Kladný vztah k technologiím a otevřenost k novým trendům v účetnictví.
Co vám nabízíme:
Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
Zázemí stabilní nadnárodní společnosti
Stravenkový paušál vyplácený do mzdy
Příspěvek na důchodové spoření
25 dní dovolené
Zvýhodněný mobilní tarif
Zaměstnanecké slevy na naše produkty
Možnost kariérního růstu
Firemní akce a příjemné pracovní prostředí