Back Office / Administrativní podpora

Nabízím práci
Jméno/Firma
TV Barrandov
Pracoviště
Praha
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
10. 10. 2025

O pozici

Do našeho týmu hledáme pečlivého a samostatného kolegu či kolegyni na pozici Back Office / Administrativní podpora, který/á zajistí plynulý chod kanceláře i provozních činností firmy.

Náplň práce

  • správa vozového parku (evidence, servis, pojištění, STK)

  • správa a objednávky mobilních tarifů

  • zajištění chodu kavárny (administrativní část - naskladnění produktů v systému, objednávky)

  • administrativní a provozní podpora firmy

  • zajišťování drobných nákupů a pochůzek

Požadujeme

  • řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič/ka (podmínkou)

  • zodpovědnost, pečlivost a samostatnost

  • organizační schopnosti a schopnost efektivně řešit úkoly

  • uživatelská znalost práce na PC (MS Office, e-mail)

Nabízíme

  • stabilní zaměstnání v prosperující společnosti

  • přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí

  • odpovídající finanční ohodnocení

  • možnost profesního růstu

  • nástup dle dohody

Místo výkonu práce Kříženeckého nám. 322, Praha 5

Pokud Vás nabízená pozice zaujala a splňujete uvedené požadavky, zašlete nám svůj životopis:Daniela Gacho, gacho@barrandov.tvSouhlas dle nařízení EU 2016/679 (GDPR) se zpracováním osobních údajů poskytnutých uchazeči o zaměstnání