Back Office / Administrativní podpora
O pozici
Do našeho týmu hledáme pečlivého a samostatného kolegu či kolegyni na pozici Back Office / Administrativní podpora, který/á zajistí plynulý chod kanceláře i provozních činností firmy.
Náplň práce
správa vozového parku (evidence, servis, pojištění, STK)
správa a objednávky mobilních tarifů
zajištění chodu kavárny (administrativní část - naskladnění produktů v systému, objednávky)
administrativní a provozní podpora firmy
zajišťování drobných nákupů a pochůzek
Požadujeme
řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič/ka (podmínkou)
zodpovědnost, pečlivost a samostatnost
organizační schopnosti a schopnost efektivně řešit úkoly
uživatelská znalost práce na PC (MS Office, e-mail)
Nabízíme
stabilní zaměstnání v prosperující společnosti
přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí
odpovídající finanční ohodnocení
možnost profesního růstu
nástup dle dohody
Místo výkonu práce Kříženeckého nám. 322, Praha 5
Pokud Vás nabízená pozice zaujala a splňujete uvedené požadavky, zašlete nám svůj životopis:Daniela Gacho, gacho@barrandov.tvSouhlas dle nařízení EU 2016/679 (GDPR) se zpracováním osobních údajů poskytnutých uchazeči o zaměstnání