Koordinátor vráceného materiálu - vedoucí reklamačního oddělení (m/ž)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Foxconn Czech Republic
Pracoviště
U Zámečku 27, Pardubice
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
10. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Pro naše malé reklamační oddělení hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Koordinátora vráceného materiálu, jehož hlavním úkolem bude vedení 6členného týmu, komunikace s dodavateli i zákazníky a reporting. Poradíte si s přípravou dat v Excelu? Pečlivost je vám vlastní? Každodenní komunikace v angličtině pro vás není žádný problém? Pak čtěte dál, možná hledáme právě vás!

Co vás na pozici čeká?
• vedení všech členů reklamačního týmu včetně jejich rozvoje
• zajištění plynulého chodu reklamačního oddělení 
• kontrola skladových zásob defektního materiálu
• komunikace s dodavateli i zákazníky (reklamace, způsob náhrady, forma odeslání atp.)
• tvorba objednávek pro vrácení materiálu a odpis materiálu ze systému
• příprava podkladů pro fakturaci a příprava dokumentace vratek pro kolegy z logistiky
• reporting
• podílení se na zlepšování procesů
• úzká spolupráce s kolegy napříč společností

Co my očekáváme od vás?
• ideálně vysokoškolské vzdělání
• uživatelskou znalost Excelu (funkce, filtry, kontigenční tabulky,...)
• znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího, komunikativní angličtinu pro každodenní komunikaci
• pečlivost, spolehlivost, proaktivitu, empatii
• zkušenost se SAPem výhodou
• zkušenost s vedením týmu výhodou

A kdo jsme my?
Ve Foxconnu žijeme technologiemi. Aby také ne, když jsme jedním z největších výrobců elektronických a elektrotechnických zařízení a součástek do počítačů na světě. Celosvětově za náš tým kope více než million lidí. Jen v České republice je nás skoro 5 tisíc. V Pardubicích zabírají naše závody plochu jako 16 fotbalových hřišt a denně vypravíme k zákazníkům 40 kamionů našich výrobků. Pojďte s námi posílat výrobky do světa i vy!

A co vám za to můžeme nabídnout?
• 5 týdnů dovolené
• roční Cafetérie 3 000 bodů, které můžete využít u našich partnerů
• každoroční navyšování mzdy a možnost kariérního růstu
• dotované stravování od externího dodavatele přímo v areálu
• možnost využítí zvýhodněných mobilních tarifů od společnosti T-mobile
• firemní fitness s pohodovou kavárnou
• krytá kolárna, parkoviště
• spoustu dalších benefitů jako jsou firemní akce, zvýhodněné vstupenky do divadla a mnohem vice!


Zaujala vás tato pozice? Pošlete nám svůj životopis! Budeme se těšit, že se spolu potkáme u osobního pohovoru!