Nákupčí - admin. podpora (m/ž)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Roots and Roofs s.r.o.
Pracoviště
Olomouc
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
10. 10. 2025

O pozici

Máte skvělé organizační dovednosti?

Vyznáte se ve stavebním materiálu?

Nezaleknete se každodenní komunikace s dodavateli?

Jaký bude výsledek práce na této pozici? Správně a včas nakoupený potřebný materiál pro jednotlivé zakázky, řádně vedený sklad materiálu a sklad nářadí.

Vaší náplní práce bude:

 - Příjem požadavků na nákup 

- Jednání o dodacích podmínkách, výběr dodavatelů dle výhodnosti dodacích podmínek 

- Realizace nákupů v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů 

- Vedení evidence smluvních dodavatelů, včetně kontroly dodržování uzavřených obchodních podmínek 

- Realizace a komunikace s dodavateli při řešení reklamačních řízení 

- Komunikace s divizí realizace o potřebnosti materiálu 

- Dílčí administrativní úkony

- Podpora účetnictví: Přijaté FA – příjem emailu, potvrzení dodavateli, zajištění odsouhlasení FA, přiřazení na zakázku, případně vrácení FA

- Vedení skladové evidence, včetně evidence a vydávání OOPP

Jaké předpoklady byste měli mít?

- Schopnost plánovat a dokončit věci

- Výborné komunikační dovednosti

- Znalost práce na PC, MS Office, znalost vnitropodnikového systému QI, POHODA a systému HILTI výhodou

- Smysl pro pořádek, důslednost

- ŘP sk. B

Co vám můžeme nabídnout my:

- Zajímavou práci v rozvíjejícím se prostředí dřevostaveb

- Férové finanční ohodnocení, odměny ve vazbě na výkon

- Možnost kariérního růstu

- Neformální firemní kulturu, kde všichni táhneme za jeden provaz

- Příspěvek na stravu formou stravenkového paušálu

- Kancelář na adrese Hybešova 1291/14, Olomouc

- Pracovní poměr na dobu určitou. V případě oboustranné spokojenosti možnost dalšího prodloužení na dobu neurčitou.

Vidíte se na této pozici? Neváhejte a pošlete nám svůj životopis, rádi se s vámi spojíme.