Nákupčí - nevýrobní materiál

Nabízím práci
Jméno/Firma
SII s.r.o.
Pracoviště
Přerov
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
10. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hlavní účel pozice:

Zajišťovat efektivní, ekonomicky výhodný a transparentní nákup všech komodit, služeb a vybavení, které nespadají do přímého výrobního materiálu. Současně spravovat proces odprodeje přebytečného nebo nepotřebného materiálu, strojů a dílenského vybavení našeho klienta.

Hlavní odpovědnosti:

Nákup nepřímého materiálu a služeb:

  • Zajištění nákupu kancelářských, údržbových, provozních a technických potřeb.
  • Nákup náhradních dílů, nástrojů, pracovních pomůcek, ochranných prostředků, IT vybavení a služeb.
  • Vyhledávání a hodnocení dodavatelů, sjednávání cen a smluvních podmínek.
  • Spolupráce s interními odděleními při definování potřeb a požadavků.
  • Správa objednávek a evidence v ERP systému.

Prodej nepotřebného materiálu a zařízení:

  • Identifikace přebytečného nebo nepotřebného materiálu, strojů a vybavení.
  • Koordinace interního schvalovacího procesu k prodeji.
  • Vyhledávání vhodných kupujících, komunikace s partnery a zveřejňování nabídek (např. web, aukce, obchodní platformy).
  • Zajištění prodeje v souladu s interními pravidly a účetními zásadami.
  • Spolupráce s ekonomickým a technickým oddělením na správném vyřazení majetku.

Administrativa a reporting:

  • Příprava reportů o úsporách, efektivitě nákupu a výnosech z prodejů.
  • Evidence smluv a objednávek.
  • Dodržování interních směrnic, rozpočtů a procesů dle systému kvality.

Požadované znalosti a dovednosti:

  • SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru.
  • Praxe v oblasti nákupu nebo obchodní administrativy výhodou.
  • Znalost nákupních procesů, vyjednávacích technik a základních principů logistiky.
  • Technické povědomí o strojírenských komponentech a vybavení výhodou.
  • Znalost práce v MS Office a ERP systému (např. SAP, Helios apod.).
  • Komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost.
  • Alespoň pasivní znalost anglického jazyka

Nabízíme:

  • přátelský, neformální kolektiv
  • flexibilní pracovní doba
  • Cafeteria - individuální benefitní systém
  • příspěvek na stravování
  • Multisport karta
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick days
  • volné vstupy do ZOO Praha
  • roční předplatné na MHD