HR Generalista (m/ž)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Voith Turbo Power Transmission CZ s.r.o.
Pracoviště
Vídeňská 231/130, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Personalistika a HR
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
13. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme parťáka/ parťačku do našeho HR týmu!

Baví vás práce s lidmi a chcete se podílet na organizaci a zajišťování HR procesů, od náboru přes vzdělávání až po interní administrativu? Pak je tahle role právě pro vás!

Vašim úkolem bude zajištění operativní HR agendy, budete spravovat běh celého “životního cyklu” zaměstnance. Budete zajišťovat podporu liniovým manažerům a zaměstnancům v personálních a pracovně-právních záležitostech, podílet se na různých HR projektech a přispívat ke zlepšování firemního prostředí a kultury.

Jak bude vypadat Vaše práce?

  • Každý den přinese něco nového – žádná rutina.
  • Zodpovědnost za oblast náboru, nástupu, výstupu zaměstnance, změn zařazení a související administrativy.
  • Správa osobních složek zaměstnanců a dat v personálních systémech.
  • Odpovědnost za kontrolu docházky a přípravu podkladů pro mzdy.
  • Budete zodpovídat za oblast vzdělávání – aktivně shromažďovat požadavky na školení jednotlivých zaměstnanců, evidovat proběhlá školení v elektronickém systému a sledovat jejich efektivitu.
  • Zajištění agendy pracovnělékařských prohlídek.
  • Budete zodpovídat za organizaci a administraci procesu hodnocení zaměstnanců včetně evidence výsledků.
  • Správa a aktualizace interních směrnic, procesů a manuálů za svěřené oblasti.
  • Reporting, personální a mzdové analýzy.

Co očekáváme?

  • Zkušenosti v HR na obdobné pozici podmínkou.
  • Praxe z prostředí výrobní společnosti velkou výhodou.
  • Dobrá znalost pracovněprávní legislativy a HR procesů.
  • Aktivní znalost angličtiny pro komunikaci s kolegy ze zahraničí.
  • Schopnost pracovat s daty, včetně Excelu (filtry, funkce).
  • Schopnost komunikovat s lidmi a umět jim naslouchat.
  • Odpovědný přístup, schopnost pracovat na více úkolech současně a zvládat termíny.
  • Proaktivní přístup k řešení problémů.
  • Pozitivní přístup k práci a týmového ducha.


Co nabízíme?

  • Přátelské a podporující pracovní prostředí, práci v úzkém týmu se zkušenými kolegy.
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost částečné práce z domu (po zkušební době).
  • 13. mzda.
  • 25 dnů dovolené a 2 sick days ročně.
  • Příspěvek na penzijní pojištění ve výši 1800 Kč měsíčně/možnost Multisport karty.
  • Stravenky v hodnotě 110 Kč/den na stravenkovou kartu a možnost využití firemní jídelny.

Pokud vás tato pozice zaujala, neváhejte nás kontaktovat – těšíme se na vás! :)