Klient koordinátor
Nabízím práci
Damco Czech Republic, s.r.o.
Hostomice
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Doprava , logistika a zásobování
Nabízím práci
13. 10. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Pozice: Klient koordinátor
Zodpovědnosti, které budete v této pozici mít
- Administrativní činnosti v rámci příjmu a výdeje materiálu
- Systémový příjem a výdej materiálu
- Kontrola systémových dat souvisejících se skladovým hospodářstvím
- Komunikace v rámci firmy
- Komunikace se zákazníky
- Kontrola a potvrzování dokumentů
- Kontrola průběhu a plánování přeprav
- Dodržování procesů a provozních postupů, dodržování příslušných předpisů
- Implementace změn
- Pracovat řádně, svědomitě a plnit úkoly dle pokynů nadřízeného
- Poskytování administrativní podpory a příprava reportů
- Dodržování firemních hodnot
Dovednosti, které hledáme
- Efektivní komunikace
- Dotahování úkolů do konce
- Řešení problémů
- Pečlivost
- Flexibilita
- Schopnost pracovat v týmu
- Organizační schopnosti
- Výkonnost
- Samostatnost
- Proaktivní přístup
- Zvládání zátěže
Základní požadavky, které by jste měli splňovat
- Středoškolské vzdělání s maturitou, ideálně v oblasti logistiky nebo dopravy
- Praxe v oboru alespoň 1 rok preferovaná
- Komunikační dovednosti, schopnost komunikovat se zákazníky, řidiči, partnery
- Administrativní dovednosti
- Počítačová způsobilost: MS Office – hlavně Word and Excel.
- Znalost českého jazyka je nutná
- Základní jazyková způsobilost v anglickém jazyce slovem i písmem
- Čistý trestní rejstřík
- Pracovat řádně, svědomitě a plnit úkoly dle pokynů nadřízeného
- Řidičský průkaz skupiny B výhodou
Co Vám nabídneme
- Konkurenční mzdu
- Příspěvek na stravné
- Penzijní připojištění do 3% hrubé mzdy
- Životní pojištění od prvního dne
- 25 dní placené dovolené
- Roční příspěvek do benefitního systému cafeterie (Benefit Plus)
- Příspěvek na dojíždění
- Odměny za doporučení, pracovní výročí a životní události, a příplatky za přesčasy a svátky jsou samozřejmostí
- Přístup k programům zaměřeným na wellbeing, včetně programu EAP (důverná linka pro popdporu zaměstnanců) a MultiSport karty
- Mzda vyplacená včas
Doplňující poznámka
- Tato pozice spadá pod právní entitu Damco Czech Republic s.r.o., která je součástí skupiny A.P. Møller Maersk Group, stejně jako další značky Maersk, Star Container aj.
- Uchazeči musí být schopni komunikovat a rozumět česky a mít povolení k práci v České republice.
- Pracoviště: sklad se nachází v Panatonni Business Parku Teplice South – Hostomice nad Bílinou - jen 5 minut jízdy z Teplic
- Jedná se o směnný provoz
- Pracovní smlouva na dobu určitou po dobu trvání projektu (min do 11/2027).
O naší společnosti
- Jsme významým hráčem na poli poskytování logistických a přepravních služeb, celosvětově zaměstnáváme na 11 000 zaměstnanců. Nabízíme integrovaná řešení pro řízení dodavatelského řetězce, skladování, distribuci, námořní a leteckou přepravu. Patříme do koncernu A.P. Moller Maersk Group - jedné z největších námořních zasilatelských společností na světě, která na svých 250 kontejnerových lodích převáží na 800 000 kontejnerů. Jsme stabilní společnost s dlouhou tradicí a silným zázemím.
- Maersk je odhodlán budovat rozmanité a inkluzivní pracovní prostředí a vítáme různé styly myšlení. Jsme zaměstnavatelem s rovnými příležitostmi a uchazeče přijímáme bez ohledu na rasu, barvu pleti, pohlaví, věk, víru, náboženství, státní příslušnost, původ, občanství, rodinný stav, sexuální orientaci, fyzické či duševní postižení, zdravotní stav, těhotenství nebo rodičovskou dovolenou, status veterána, genderovou identitu, genetické informace či jakoukoli jinou charakteristiku chráněnou platnými právními předpisy. Budeme zohledňovat i kvalifikované uchazeče s trestní minulostí, a to v souladu se všemi právními požadavky.
________________________________________
Position: Client Coordinator
Key Responsibilities for the role are
- Administrative activity within loading and unloading of material
- System-based loading and unloading of material
- Checking system data connected with warehouse inventory
- Communication within the company
- Communication with customers
- Checking and confirming documents
- Monitoring and planning transportation
- Ensuring compliance with processes, operational procedures, and relevant regulations (safety at work, working hours, etc.)
- Change Implementation: Ability to implement new processes and procedures as directed by management
- Work properly, conscientiously, and perform tasks as instructed by your supervisor
- Providing administrative support and preparing reports
- Compliance with corporate values
Skills we are looking for
- Efficient communication
- Task completion
- Problem solving
- Carefulness
- Flexibility
- Teamwork
- Organisational skills
- Productivity
- Self-independence
- Proactive attitude
- Stress resilience
Basic requirement you should meet
- Secondary level education with a high school diploma, ideally in logistics or transport
- At least 1 year of relevant experience is preferred
- Communication skills: Ability to communicate effectively with clients, drivers, and other partners
- Administrative skills: Record keeping and administrative work
- Computer skills: MS Office – mainly Word and Excel
- Czech language is a must
- Basic English skills, written and spoken
- Clean criminal record: Integrity and reliability
- Work properly, conscientiously, and perform tasks as instructed by your supervisor
- Driving licence (category B) is an advantage
What We Offer
- Competitive salary
- Meal allowance
- Pension insurance contribution up to 3% of gross salary
- Life insurance from day one
- 25 days of paid vacation
- Annual benefit cafeteria system allowance (Benefit Plus)
- Transportation allowance
- Recognition through referral, long service, and special occasion bonuses. Overtime and weekend work pay is automatic
- Access to well-being programs, including the Employee Assistance Program (EAP) and MultiSport card
- Salary always paid on time
Please note
- This position falls under the legal entity Damco Czech Republic s.r.o., which is part of the A.P. Møller Maersk Group, alongside other brands such as Maersk, Star Container, etc.
- Applicants must be able to speak and understand Czech and have permission to work in the Czech Republic.
- Work location: warehouse is located in Panatonni Business Park Teplice South – Hostomice nad Bilinou - just 5 mins drive from Teplice
About us
- We are a significant global player in the field of logistics and transportation services, employing over 11,000 people worldwide. We offer integrated solutions for supply chain management, warehousing, distribution, ocean and air freight. We are part of the A.P. Moller Maersk Group – one of the largest shipping companies in the world, which transports around 800,000 containers on its 250 container vessels. We are a stable company with a long tradition and a strong background.
- Maersk is committed to a diverse and inclusive workplace, and we embrace different styles of thinking. Maersk is an equal opportunities employer and welcomes applicants without regard to race, colour, gender, sex, age, religion, creed, national origin, ancestry, citizenship, marital status, sexual orientation, physical or mental disability, medical condition, pregnancy or parental leave, veteran status, gender identity, genetic information, or any other characteristic protected by applicable law. We will consider qualified applicants with criminal history in a manner consistent with all legal requirements.