Technicko - administrativní pracovník servisního oddělení
O pozici
Do našeho týmu aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici Technicko - Administrativní pracovník servisního oddělení
Koho hledáme?
Pečlivého člena týmu s min. SŠ vzděláním technického, ekonomického nebo zdravotnický směru
Kolegyni nebo kolegu, který se nebude bát zvednout telefon a zajistit si potřebné informace od techniků v terénu
Člověka, který umí ovládat Microsoft Office, je samostatný a pečlivý
Člověka, který bude pracovat s informačním softwarem, bude vystavovat cenové nabídky, přijímat objednávky a vystavovat faktury
Člena týmu, který zvládne základní emailovou komunikace v AJ se zahraničními dodavateli
Kolegu, který má zkušenosti s administrativní prací a vlastní ŘP sk. B a nebojí se řídit dodávku
Jaká bude náplň práce?
Přijímání objednávek na opravy a pravidelný servis zdravotnické techniky
Příjem a evidence reklamací
Objednávání náhradní dílů u tuzemských a zahraničních dodavatelů
Fyzický / účetní výdej a příjem materiálu ze servisního skladu (ve spolupráci s pracovníky skladu)
Práce se skladovým systémem a skenerem – inventarizace skladových zásob
Přidělování zakázek technikům
Kontrola a evidence otevřených objednávek
Příprava a kompletace dílů pro servisní techniky
Služební cesty a prezentace ZP s regionálním obchodním zástupcem u zákazníků po celé ČR
A co my nabídneme na oplátku?
Atraktivní finanční ohodnocení
Skvělý kolektiv
V práci jsme flexibilní, začátek a konec pracovní doby není striktně určen
Moderní, klimatizované kancelářské prostory (Zruč-Senec - dostupné MHD z Plzně)
Nekonečný přísun kofeinu na pracovišti
Pracovní telefon i k osobním účelům
Firemní akce, které se občas protáhnout do ranních hodin
Možnost kariérního růstu - neustále rosteme a rozšiřujeme se, pojď vyrůst s námi
Jestli Vás naše nabídka zaujala, pošlete svůj životopis. Těšíme se na Vás!