Media Buyer - junior (part-time)
O pozici
Česká republika
Plný úvazek
Marketing
Máme interní marketing včetně media buyerů, kteří se starají o to, abychom měli jako Alza plochy snad úplně všude.
Hledáme někoho, kdo s námi chce propagovat brand Alzy, optimalizovat a nakupovat offline média a přispět svým nadšením a zkušenostmi k vyšší efektivitě marketingových kampaní.
Co budeš dělat?
Ve spolupráci s dalšími MediaBuyery optimalizovat, plánovat, nakupovat a vyhodnocovat investice do offline mediálních kanálů pro ČR, SR, Rakousko a Maďarsko.
Zajišťovat administrativu spojenou s mediálním nákupem.
Podílet se na přípravě mediálních plánů jednotlivých kampaní.
Předávat ostatním oddělením v Alza.cz informace k realizaci kampaní.
Hledat poučení v analýzách reklamních aktivit.
Spolupracovat s mediální agenturou i přímo s dodavateli.
Interně spolupracovat s kampaňovými manažery, vendor partnery, grafiky a dalšími kolegy z oddělení marketingu.
Co chceme, abys uměl/a?
Komunikace - jsi komunikačním uzlem mezi naším marketingem a dodavateli. Denně budeš spolupracovat s řadou kolegů.
Organizační schopnosti - umíš plánovat, jdeš za svým cílem a daří se ti motivovat kolegy a externí dodavatele, aby spolupracovali tak, jak je třeba.
Deadline - víš, že pro efektivní realizaci kampaní je třeba vše včas připravit.
Byznys - chápeš čísla a rozumíš jim.
Selský rozum a kupecké počty - nepotřebujeme nikoho se znalostí integrálů.. Ale trojčlenka, výpočet marže atd. bys měl/a zvládat.
Excel - zvládneš základní funkce a zbytek si umíš vygooglit, výhodou je znalost práce s kontingenční tabulkou.
Angličtina - alespoň B2, nakupujeme média v zahraničí, komunikujeme se zahraničními dodavateli.
Co nabízíme?
Práce na kampaních ve společnosti, která je jedním z největších zadavatelů reklamy.
In-house marketing ti dá prostor rozvíjet se nejen v rámci plánování a nákupu médií.
Jsme velká firma, ale rozhodně ne korporát.
Neděláme prezentace pro prezentace a reporty pro reporty, vše má svůj účel a zajímají obsah, ne forma.
5 Whatever days a možnost 2 dny týdně pracovat z domova.
Máme neformální firemní kulturu a jsme otevřeni neotřelým nápadům, které tě necháme realizovat.
Jsme parta lidí, se kterými se rád uvidíš i po práci.
Možnost osobnostně i pracovně vyrůst u nás není otázkou mnoha let, jde to mnohem rychleji.
Interní systém vzdělávání a externí kurzy jsou pro nás důležité, protože mít přehled je výhodou.
Pracujeme v kancelářích se živými stromy, posilovnou, lezeckou stěnou a kavárnou, kde se budeš cítit dobře.
Samozřejmě i další benefity…
Co se bude dít po odeslání životopisu nebo LinkedIn profilu?
Prvním krokem z naší strany je e-mail - prosím, zkontrolujte i složku spam. Najdete v něm několik krátkých otázek a důležité informace pro vás, které nám pomohou být rychlejší.
Po reakci vám pošleme ještě více informací.
První kolo je úkol na doma.
První setkání je s HR.
Druhé kolo s HR a Head of Media.
Pokud vše klapne, pošleme nabídku.
Vždy dostanete feedback.