Media Buyer - junior (part-time)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Alza.cz
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
13. 10. 2025

O pozici

  • Česká republika 

  • Plný úvazek 

  • Marketing

Máme interní marketing včetně media buyerů, kteří se starají o to, abychom měli jako Alza plochy snad úplně všude. 

Hledáme někoho, kdo s námi chce propagovat brand Alzy, optimalizovat a nakupovat offline média a přispět svým nadšením a zkušenostmi k vyšší efektivitě marketingových kampaní. 

Co budeš dělat?

  • Ve spolupráci s dalšími MediaBuyery optimalizovat, plánovat, nakupovat a vyhodnocovat investice do offline mediálních kanálů pro ČR, SR, Rakousko a Maďarsko.

  • Zajišťovat administrativu spojenou s mediálním nákupem.

  • Podílet se na přípravě mediálních plánů jednotlivých kampaní.

  • Předávat ostatním oddělením v Alza.cz informace k realizaci kampaní.

  • Hledat poučení v analýzách reklamních aktivit.

  • Spolupracovat s mediální agenturou i přímo s dodavateli.

  • Interně spolupracovat s kampaňovými manažery, vendor partnery, grafiky a dalšími kolegy z oddělení marketingu.

Co chceme, abys uměl/a?

  • Komunikace - jsi komunikačním uzlem mezi naším marketingem a dodavateli. Denně budeš spolupracovat s řadou kolegů.

  • Organizační schopnosti - umíš plánovat, jdeš za svým cílem a daří se ti motivovat kolegy a externí dodavatele, aby spolupracovali tak, jak je třeba.

  • Deadline - víš, že pro efektivní realizaci kampaní je třeba vše včas připravit.

  • Byznys - chápeš čísla a rozumíš jim.

  • Selský rozum a kupecké počty - nepotřebujeme nikoho se znalostí integrálů.. Ale trojčlenka, výpočet marže atd. bys měl/a zvládat.

  • Excel - zvládneš základní funkce a zbytek si umíš vygooglit, výhodou je znalost práce s kontingenční tabulkou.

  • Angličtina - alespoň B2, nakupujeme média v zahraničí, komunikujeme se zahraničními dodavateli.

Co nabízíme?

  • Práce na kampaních ve společnosti, která je jedním z největších zadavatelů reklamy.

  • In-house marketing ti dá prostor rozvíjet se nejen v rámci plánování a nákupu médií.

  • Jsme velká firma, ale rozhodně ne korporát.

  • Neděláme prezentace pro prezentace a reporty pro reporty, vše má svůj účel a zajímají obsah, ne forma.

  • 5 Whatever days a možnost 2 dny týdně pracovat z domova.

  • Máme neformální firemní kulturu a jsme otevřeni neotřelým nápadům, které tě necháme realizovat.

  • Jsme parta lidí, se kterými se rád uvidíš i po práci.

  • Možnost osobnostně i pracovně vyrůst u nás není otázkou mnoha let, jde to mnohem rychleji.

  • Interní systém vzdělávání a externí kurzy jsou pro nás důležité, protože mít přehled je výhodou.

  • Pracujeme v kancelářích se živými stromy, posilovnou, lezeckou stěnou a kavárnou, kde se budeš cítit dobře.

  • Samozřejmě i další benefity…

Co se bude dít po odeslání životopisu nebo LinkedIn profilu?

Prvním krokem z naší strany je e-mail - prosím, zkontrolujte i složku spam. Najdete v něm několik krátkých otázek a důležité informace pro vás, které nám pomohou být rychlejší.

  • Po reakci vám pošleme ještě více informací.

  • První kolo je úkol na doma.

  • První setkání je s HR.

  • Druhé kolo s HR a Head of Media. 

  • Pokud vše klapne, pošleme nabídku.

  • Vždy dostanete feedback.