Občasná administrativní výpomoc v Praze – ideální pro studenty VŠ
O pozici
BBH je renomovaná česká advokátní kancelář s nadnárodní působností, která působí na trhu více než 25 let. Poskytuje špičkové právní a poradenské služby v oblasti bankovního, finančního a pojišťovacího práva, korporátního práva, ale i v oblastech M&A, insolvence a restrukturalizace, práva nemovitostí, soudních sporů a rozhodčích řízeních. BBH hledá studenta(ku) na flexibilní výpomoc pro občasný zástup v rámci back office oddělení.
Co bude Vaší náplní práce?
administrativní podpora právního týmu, zástup na recepci společnosti, přivítání návštěv a zajištění návštěvnického servisu,
vyřizování a přepojování telefonních hovorů,
občasné pochůzky dle aktuálních potřeb,
rezervace jednacích místností,
úklid kuchyněk apod.
Jak vypadá ideální kandidát(ka)? Co požadujeme?
ideálně student vysoké školy s možností operativně přijmout zástup v ranních i odpoledních hodinách (08:00 – 20:00 hod.),
dobré komunikační a organizační schopnosti,
pečlivost, samostatnost, spolehlivost,
uživatelská znalost programů MS Office,
anglický jazyk na komunikativní úrovni (telefonování, vyřizování e-mailů a uvítání návštěv),
reprezentativní vystupování,
časová dostupnost 2-3x měsíčně, avšak v době Vánoc a letních dovolených se může jednat o spolupráci s větším časovým zapojením.
Co Vám můžeme nabídnout?
nástupní mzdu 160,- Kč za odpracovanou hodinu,
práci v centru Prahy v krásných kancelářích, profesionální zázemí, podporu,
zkušenosti s prací prostředí špičkové advokacie s mezinárodním dosahem,
ovoce na pracovišti,
teambuilding office weekends, společné firemní akce v ČR,
perspektivu dlouhodobé spolupráce.
Máte chuť se k nám přidat? Možná hledáme právě Vás! Dejte nám o sobě vědět.