HR Generalist
O pozici
Hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici HR Generalist, který/á se stane součástí našeho týmu a bude pečovat o celý životní cyklus zaměstnanců - od náboru, přes každodenní podporu, až po rozvoj a firemní akce. Pokud máš rád/a pestrou práci, kde se propojuje personalistika, administrativa i komunikace s lidmi, tahle pozice je právě pro Vás.
Co bude Vašim úkolem?
kompletní zajištění náboru nových kolegů (inzerce, výběr, pohovory, onboarding)
správa pracovněprávní dokumentace a HR administrativy, komunikace s mzdovou účtárnou
organizace povinných i rozvojových školení, správa jazykových kurzů a benefitů
podpora zaměstnanců a vedení v každodenních HR záležitostech
plánování a realizace firemních akcí a zaměstnaneckých aktivit (např. vánoční večírek, grilovačky, Festival komedie, Adventní koncerty, Den Halla)
správa referentských vozidel
spolupráce v oblasti BOZP s bezpečnostním technikem společnosti
tvorba a distribuce firemního časopisu, správa kariérní sekce na webu a podíl na interní komunikaci
Co od Vás očekáváme?
SŠ vzdělání s maturitou
praxi v oblasti HR, ideálně ve výrobní společnosti
orientování se v pracovněprávní legislativě
uživatelskou znalost MS Office
znalost informačního systému K2 (SAP, Helios,..) výhodou
znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
aktivní spolupráci v kolektivu zaměstnanců
Co Vám nabízíme?
zázemí stabilní a prosperující společnosti s kvalitním produktem
rozmanitou práci, kde se rozhodně nebudete nudit
5 týdnů dovolené + zdravotní volno
notebook, mobilní telefon
možnost občasného home office
stravenkový paušál, cafeterie, příspěvek na penzijko
zaměstnanecké akce
pracoviště v Novém Městě nad Metují
Zaujali jsme Vás? Pokud ano, pošlete nám svůj životopis, napište nám o svých schopnostech a dovednostech a sejdeme-li se na stejné vlně, ozveme se Vám.