Administrátor Fortinet a Administrátor koncových zařízení

Nabízím práci
Jméno/Firma
Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost
Pracoviště
Cejl 478/10, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Informatika a IT služby
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
13. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Administrátor koncových zařízení

Zajímáte se o správu IT prostředí, moderní nástroje Microsoft 365 a chcete se naučit pracovat s technologiemi jako MECM (SCCM) a Intune? Do našeho týmu hledáme na juniorní pozici kolegu nebo kolegyni, který/á má chuť učit se, rozvíjet své dovednosti a podílet se na správě a zabezpečení firemních zařízení.

Co Vás u nás čeká:

  • Postupné zaškolení do správy prostředí MECM (SCCM) a Microsoft Intune
  • Pomoc při nasazování softwarových balíčků, aktualizací a konfigurací
  • Spolupráce na řešení problémů a troubleshooting koncových zařízení
  • Podpora při správě zařízení v rámci Microsoft 365 / Endpoint Manager
  • Monitoring prostředí a sběr dat pro optimalizaci
  • Účast na projektech v oblasti IT infrastruktury (např. onboarding technologií, migrace)
  • Tvorba a údržba dokumentace, jednoduché skriptování (např. PowerShell)
  • Možnost spravovat technologie běžící na Linuxu, VMware (VDI), správa tenkých klientů přes Wyse management, bezpečnostní technologie od Fortinetu

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ vzdělání (praxe min. 2 roky v obdobné pozici) nebo VŠ vzdělání v IT (možno absolvent).
  • Pokročilá znalost platforem - Windows, android a iOS
  • Všeobecná orientace v IT prostředí – Síťové protokoly, služby - AD, DNS atd.
  • Zájem o správu IT systémů a chuť pracovat s novými technologiemi
  • Základní zkušenost s PowerShellem či jiným skriptovacím jazykem
  • Schopnost týmové spolupráce a samostatného učení
  • Angličtinu na úrovni čtení dokumentace a základní komunikace (B1–B2)

Výhodou:

  • Zkušenost s Microsoft Intune, MECM nebo jinými nástroji pro správu zařízení
  • Znalost Active Directory, Group Policy
  • Znalost základů IT bezpečnosti
  • Studium nebo certifikace v oblasti IT

----------------------------------------------------------------------------------

Administrátor Fortinet technologie

Zajímáte se o IT bezpečnost a chcete se naučit pracovat s moderními technologiemi od Fortinetu? Do našeho týmu správy koncových zařízení hledáme na juniorní pozici šikovného kolegu nebo kolegyni, který/á má chuť učit se, rozvíjet své dovednosti a podílet se na zajištění bezpečnosti firemních zařízení.

Co vás u nás čeká:

  • Postupné zaškolení do správy Fortinet technologií – EMS, FortiClient a EDR
  • Pomoc při nasazování a správě bezpečnostních řešení na koncových stanicích
  • Spolupráce na řešení problémů a troubleshootingu
  • Účast na projektech v oblasti IT infrastruktury (např. onboarding technologií, migrace)
  • Monitoring stavu zabezpečení koncových zařízení a návrhy na zlepšení
  • Tvorba a údržba dokumentace, jednoduché skriptování (např. PowerShell)
  • Možnost spravovat technologie běžící na Linuxu, VMware (VDI), správa tenkých klientů přes Wyse management, Microsoft 365, MECM, Intune.

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ vzdělání (praxe min. 2 roky v obdobné pozici) nebo VŠ vzdělání v IT (možno absolvent)
  • Pokročilá znalost platforem - Windows, android a iOS
  • Všeobecnou znalost bezpečnostních řešení a jejich fungování na koncových stanicích
  • Všeobecná orientace v IT prostředí – Síťové protokoly, služby - AD, DNS atd.
  • Zájem o oblast kybernetické bezpečnosti a správu koncových zařízení
  • Základní zkušenost s PowerShellem nebo jiným skriptovacím jazykem
  • Ochotu učit se nové technologie
  • Schopnost týmové spolupráce a samostatného učení
  • Angličtinu na úrovni čtení dokumentace a základní komunikace (B1–B2)

Výhodou:

  • Zkušenost s Fortinet produkty (např. FortiClient, EMS, EDR)
  • Znalost základních principů síťové bezpečnosti
  • Znalost základů IT bezpečnosti
  • Zkušenosti s endpoint managementem (např. Intune, MECM)
  • Studium nebo certifikace v oblasti IT

----------------------------------------------------------------------------------

Nabízíme:

  • možnost učit se od zkušených kolegů a růst v IT oboru,
  • přístup k odborným školením a certifikacím (GOPAS, jiné),
  • metodické vedení,
  • pružnou pracovní dobu,
  • 25 dní dovolené plus možnost čerpání 6 dní sick days v rámci kalendářního roku,
  • stravenkový paušál,
  • firemní notebook a mobilní telefon,
  • jazykové kurzy přímo na pracovišti,
  • FKSP (příspěvek na stravování, příspěvek na produkty spoření na stáří),
  • možnost čerpání výhod z kolektivní smlouvy,
  • a spoustu dalších benefitů.

Pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění (13. platová třída – v závislosti na délce praxe v daném oboru a se započítáním zvláštního příplatku minimálně 35 810 až 49 770 Kč; po zapracování, navýšení o osobní ohodnocení dle získaných zkušeností). Pozn. v souladu s ustanovením § 3 odst.4 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů. Zaměstnanci NÚKIB nespadají pod služební zákon.

Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění na stupeň utajení T.

Místo výkonu práce: Brno
Termín nástupu: dohodou

Do motivačního dopisu napište o kterou pozici máte zájem.

Nesplňujete některý z požadavků, a přesto si myslíte, že byste byli na danou pozici vhodným kandidátem? Pošlete nám tedy svůj životopis spolu s motivačním dopisem a vysvětlením, proč si máme vybrat právě Vás.
Do životopisů uvádějte svoje státní občanství.