Customer success manager
O pozici
Hledáme customer success managera pro další růst firmy. Trime je prémiová značka doplňků stravy, která se zaměřuje na produkty z celistvých potravin inspirované přírodou. Jsme dynamicky rostoucí start-up, jehož velikost se téměř každý rok zdvojnásobí, a právě jsme zahájili expanzi do dalších zemí. Jsme mladý tým s jasným posláním a velkými ambicemi poskytovat ty nejlepší produkty a služby.
Náplň práce zahrnuje:
Zajištění spokojenosti a pozitivní zkušenosti zákazníků.
Podílení se na strategiích pro udržení zákazníků.
Analýza zákaznických dat s cílem identifikovat trendy a příležitosti ke zlepšení.
Automatizovat a zefektivňovat interní procesy
Úzká spolupráce s marketingovým a front-end teamem
Podílení se na expanzi a lokalizaci jednotlivých trhů
Koho hledáme
Zkušenost v e-commerce, marketingu nebo CX
Tech mindset: baví tě technologie a neustále sleduješ co je nového?
Silné organizační schopnosti, tah na branku, samostatnost a zodpovědnost
Angličtina pro každodenní komunikaci (psaná i mluvená) je nutností
Zkušenosti s vedením teamu
Nabízíme
Rychle rostoucí prostředí a možnost viditelně ovlivnit výsledky.
Prostor pro růst a učení.
Flexibilitu (hybrid/remote dle domluvy), férové odměňování dle zkušeností.
Smysluplné produkty a hlavně tým, který táhne za jeden provaz.
Zaujala vás tato pracovní příležitost?
Pošlete nám své CV a pár vět o tom, proč chcete pracovat právě pro Trime, na email info@trime.cz