SPECIALISTA TECHNICKÉ PODPORY

Nabízím práci
Jméno/Firma
SprayVision s. r. o.
Pracoviště
Technologická 378/9, Ostrava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Informatika a IT služby
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
13. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme specialistu technické podpory, který nám pomůže udržovat špičkovou péči o zákazníky po celém světě. Budeš první kontaktní osobou pro jejich technické dotazy a problémy, zajistíš hladký chod softwaru a podpoříš náš tým při řešení složitějších případů. Pokud tě baví práce s technologiemi, komunikace a hledání efektivních řešení, tahle role je přesně pro tebe.

KDO JSME

  • Jsme SprayVision – český úspěšný start-up, který se stal od roku 2019 významným celosvětovým hráčem na poli lakovacích procesů a daří se nám každoročně obratově několikanásobně růst 
  • Měníme svět lakování a jsme průkopníkem v digitalizaci a optimalizaci lakovacích procesů 
  • Na trh přinášíme unikátní patentovanou technologii pro optimalizaci procesu lakování, kterou využívají nejen v automobilovém průmyslu po celém světě, ale také výrobci barev, lakovacích a průmyslových technologií, aj – jistě znáš značky jako Porsche, Magna, nebo BASF 
  • Jsme dynamicky se rozvíjející tým nadšenců a parta lidí se zájmem makat a uspět – tvoříme produkt s vysokou přidanou hodnotou pro zákazníky, ale vše děláme v rámci týmu, ve kterém nás prostě baví být 

CO NABÍZÍME

  • Nadšený kolektiv a přátelskou atmosféru
  • Možnost seberealizace a případný kariérní růst
  • Nové moderní pracovní prostory v Technologickém parku v Ostravě–Porubě (od 10/2024)
  • Odborné a jazykové vzdělávání podle potřeb pozice
  • Bezplatný kávový a čajový servis
  • Společenské a sportovní akce organizované SprayVisionem

CO BUDEŠ MÍT NA STAROSTI

  • Poskytovat online podporu zákazníkům (ticketing, chat, e-mail, Teams)
  • Spravovat uživatelské účty a práva
  • Spolupracovat s technickým týmem na řešení složitějších případů
  • Tvořit a aktualizovat znalostní bázi (FAQ, manuály, články)
  • Připravovat reporty a analýzy trendů v zákaznické podpoře
  • Spolupracovat na testování a validaci nových verzí softwaru

KOHO HLEDÁME

  • Prozákaznickou orientaci a reprezentativní komunikaci
  • Angličtinu na úrovni B2 (další jazyk je výhodou)
  • Dobrou znalost práce s PC (správa ticketů, vzdálená podpora, základní troubleshooting)
  • Zájem o technologie a chuť se učit nové věci
  • Samostatnost a zároveň schopnost spolupracovat v týmu

CO DOKÁŽEME OCENIT

  • Praxi v oblasti helpdesku nebo IT supportu
  • Praxi v oblasti automotive (prostředí lakovny velkou výhodou)
  • Zkušenost s mezinárodním prostředím
  • Druhý cizí jazyk (DE nebo FR)