SPECIALISTA TECHNICKÉ PODPORY
Nabízím práci
SprayVision s. r. o.
Technologická 378/9, Ostrava
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Informatika a IT služby
Nabízím práci
13. 10. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme specialistu technické podpory, který nám pomůže udržovat špičkovou péči o zákazníky po celém světě. Budeš první kontaktní osobou pro jejich technické dotazy a problémy, zajistíš hladký chod softwaru a podpoříš náš tým při řešení složitějších případů. Pokud tě baví práce s technologiemi, komunikace a hledání efektivních řešení, tahle role je přesně pro tebe.
KDO JSME
- Jsme SprayVision – český úspěšný start-up, který se stal od roku 2019 významným celosvětovým hráčem na poli lakovacích procesů a daří se nám každoročně obratově několikanásobně růst
- Měníme svět lakování a jsme průkopníkem v digitalizaci a optimalizaci lakovacích procesů
- Na trh přinášíme unikátní patentovanou technologii pro optimalizaci procesu lakování, kterou využívají nejen v automobilovém průmyslu po celém světě, ale také výrobci barev, lakovacích a průmyslových technologií, aj – jistě znáš značky jako Porsche, Magna, nebo BASF
- Jsme dynamicky se rozvíjející tým nadšenců a parta lidí se zájmem makat a uspět – tvoříme produkt s vysokou přidanou hodnotou pro zákazníky, ale vše děláme v rámci týmu, ve kterém nás prostě baví být
CO NABÍZÍME
- Nadšený kolektiv a přátelskou atmosféru
- Možnost seberealizace a případný kariérní růst
- Nové moderní pracovní prostory v Technologickém parku v Ostravě–Porubě (od 10/2024)
- Odborné a jazykové vzdělávání podle potřeb pozice
- Bezplatný kávový a čajový servis
- Společenské a sportovní akce organizované SprayVisionem
CO BUDEŠ MÍT NA STAROSTI
- Poskytovat online podporu zákazníkům (ticketing, chat, e-mail, Teams)
- Spravovat uživatelské účty a práva
- Spolupracovat s technickým týmem na řešení složitějších případů
- Tvořit a aktualizovat znalostní bázi (FAQ, manuály, články)
- Připravovat reporty a analýzy trendů v zákaznické podpoře
- Spolupracovat na testování a validaci nových verzí softwaru
KOHO HLEDÁME
- Prozákaznickou orientaci a reprezentativní komunikaci
- Angličtinu na úrovni B2 (další jazyk je výhodou)
- Dobrou znalost práce s PC (správa ticketů, vzdálená podpora, základní troubleshooting)
- Zájem o technologie a chuť se učit nové věci
- Samostatnost a zároveň schopnost spolupracovat v týmu
CO DOKÁŽEME OCENIT
- Praxi v oblasti helpdesku nebo IT supportu
- Praxi v oblasti automotive (prostředí lakovny velkou výhodou)
- Zkušenost s mezinárodním prostředím
- Druhý cizí jazyk (DE nebo FR)