ÚČETNÍ / ADMINISTRATIVNÍ PODPORA

Nabízím práci
Jméno/Firma
Sievert CZ k.s.
Pracoviště
Vinohradská 1112/82, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
13. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Pracovní náplň:

  • Účtování přijatých faktur tuzemských i zahraničních v systému SAP, kontrola zaúčtování
  • Evidence daňových dokladů v archivačním systému – vkládání, zpracování, kontrola správnosti
  • Pokladna (CZK,EUR) – evidence pohybů, vedení, účtování, zpracování měsíční inventury
  • Spolupráce při měsíční a roční účetní závěrce, daňovém auditu
  • Podpora jednotlivých oddělení firmy – administrativní práce, objednávání kancelářských potřeb apod.

Požadujeme:

  • Někoho, kdo se nebojí výzev a má kladný vztah k účetnictví a administrativě
  • Komunikativnost s upřímnou chutí do práce
  • Znalost programu SAP výhodou (není podmínkou, rádi zaškolíme)
  • Znalost MS Office (Outlook, Excel, Word)
  • Kladný vztah k technologiím a otevřenost k novým trendům v účetnictví

Zaměstnanecké benefity:

  • Zázemí mezinárodní společnosti působící na trhu 25 let
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Odborná školení a jazykové kurzy
  • Zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění)
  • Dovolená 5 týdnů
  • Pružná pracovní doba, možnost práce na home office
  • K dispozici NTB a mobil i k soukromým účelům