Zvládneš ABRU, Helios nebo Pohodu? Hledáme spolehlivou oporu v týmu!
O pozici
Menší česká rodinná firma, která prodává a servisuje špičkové technologie – od tiskáren karet a etiket až po systémy pro bezpečný přístup, hledá pečlivého člověka, který zvládne mít přehled v administrativě, fakturách i objednávkách a pomůže nám udržet hladký chod celé firmy.
Vašim úkolem bude:
• kompletní řízení administrativy a práce s internetovým bankovnictvím (platby, jejich sledování)
• práce v systému IS ABRA Gen – objednávky, fakturace (i zahraniční)
• komunikace se zákazníky (telefon, e-mail, online sítě)
• vyřizování objednávek a příprava expedice
• správa e-shopu (propojen s IS ABRA)
• práce s webem
• analýzy obchodní činnosti a administrativy
• skladové hospodářství
Co by Vám nemělo chybět:
• min. SŠ/VŠ vzdělání (administrativa, ekonomie nebo příbuzné obory)
• praxi v administrativě (znalost IS ABRA velkou výhodou)
• výborná znalost češtiny a dobrá znalost angličtiny (B1)
• pokročilá znalost MS Office, Outlook, IS ABRA
• obchodní a organizační talent, výborné komunikační schopnosti
• spolehlivost, flexibilita, odolnost vůči stresu a orientace na výsledky
• řidičský průkaz sk. B – vítán
Co Vám nabízíme:
• mzdu: 30 000 - 50 000 Kč/měsíčně dle Vašich zkušeností
• HPP na plný pracovní úvazek
• odměny, provize a bonusy při prodeji
• kancelář na Praze 4
• občasný HO
• nástup: ihned
• zajímavou a kreativní práci se zavedenými zahraničními partnery
• spolupráci s technologiemi světových lídrů: HID Global / FARGO, PRIMERA / DTM Print
• stabilní prostředí – firma fungující více než 33 let na trhu
• možnost profesního růstu v přátelském a fungujícím týmu