Technický specialista servisní linky ????????
Nabízím práci
Schlieger, s. r. o.
U nákladového nádraží 3265/10, Praha
Plný
Bez maturity
Němčina, Čeština
Technika, elektrotechnika a energetika
Nabízím práci
13. 10. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Naše servisní linka je prvním místem, kam se zákazník obrací, když jeho systém nefunguje tak, jak má.
Každý vyřešený případ = bonus navíc. Tvoje práce tak má jasný výsledek a přímý dopad – na zákazníka i tvoji peněženku.
Co tě u nás čeká?
- ???? Převzetí servisních požadavků od zákazníků (primárně telefonicky, občas také e-mailem).
- ????️ Diagnostika závady na dálku – připojíš se ke klientovu systému, zkusíš najít chybu a navrhneš řešení.
- ???? Odbavení zákazníka – informuješ ho o dalším postupu a zajistíš, že jeho případ se dotáhne do konce.
- ???? Koordinace servisních výjezdů – vyhodnotíš, kdo z techniků nebo revizáků je pro daný zásah nejvhodnější.
- ????️ Evidence a reporting servisních případů v systému.
- ???? Spolupráce s technickým týmem a průběžná komunikace s kolegy z terénu.
Co se ti bude hodit?
- ???? Technické vzdělání nebo praxe – elektro, IT, energetika, strojírenství nebo podobný obor.
- ???? Technické myšlení a chuť se učit – školení na identifikaci závad tě čeká hned po nástupu.
- ???? Empatie a trpělivost – zákazníci volají většinou ve chvíli, kdy jim něco nefunguje.
- ????️ Komunikační schopnosti – umíš vysvětlit složitou věc jednoduše.
Pracovní režim:
- ???? Standardní pracovní doba: 8:00h – 16:00h.
- ???? Jednou měsíčně víkendová směna s příplatkem navíc.
Co nabízíme my?
- ???? Fixní a variabilní složka odměny
- ???? Bonusy za samostatně vyřešené případy.
- ???? Nástup ihned.
- ???? Moderní kanceláře u metra Želivského (v budově restaurace i fitness).
- ???????????????? Rodinná česká firma s přátelskou atmosférou a férovým přístupem.
- ???? Prostředí, kde máš prostor pro vlastní iniciativu a technický růst.
Pošli nám svoje CV a přidej se k týmu lidí, kteří opravdu rozumí tomu, co dělají.