Děláš rád lidi šťastnými? Tak patříš na naše zakázkové oddělení.
O pozici
Koho vlastně hledáme?
Někoho, kdo se nebojí technických produktů, ale pořád zůstává lidský. Kdo umí poradit a nebojí se zeptat. Někoho, kdo nehledá důvody, ale hledá způsoby. Někoho, kdo by pro spokojeného zákazníka udělal cokoli a zároveň si umí poradit, když všechno nejde podle plánu.
On může být i ona. On (nebo ona) můžeš být TY.
Co budeš dělat?
Tvůj den nebude jen o papírování - budeš součástí obchodního procesu od začátku až do konce. Zákazník pošle poptávku - ty ji zpracuješ, vyhledáš nejlepší řešení, připravíš nabídku, objednáš zboží nebo opravu, dohlédneš na realizaci a zajistíš, že všechno proběhne hladce, až po finální fakturaci.
Konkrétně tě čeká:
zpracování přijatých poptávek a příprava cenových nabídek,
zadávání objednávek od zákazníků do systému,
objednávání dílů nebo oprav u dodavatelů (denně v angličtině),
příprava podkladů k expedici a vystavování faktur,
správa databáze obchodních případů, každodenní komunikace se zákazníky - e-mailem i telefonicky,
úzká spolupráce s našimi obchodními zástupci,
běžná agenda obchodního oddělení (telefonáty, pošta, evidence).
Pokud máš energii obchodníka a zároveň jsi pečlivý, určitě k nám zapadneš.
Co nabízíme?
Práci ve firmě, která je jedinou svého druhu v ČR - to, co my, tady totiž nikdo nedělá,
práci v týmu, skvělé pracovní podmínky a vybavení,
odpovídající finanční ohodnocení,
samostatnou a zodpovědnou práci,
zajímavou práci z oblasti tuzemského i zahraničního obchodu,
zkrácenou pracovní dobu na 7,5 hod + 0,5 hod (oběd) / den,
stravenkový paušál,
22 dní dovolené + 1 den placené narozeninové volno,
benefitní kartu Pluxee CARD - pravidelný měsíční příspěvek,
mobilní telefon, mobilní tarif + zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky,
příspěvek na dopravu při dojíždění do práce více než 25 km/ den,
ve středu ovoce nebo zeleninu zdarma,
stolní fotbálek, ping-pong v prostorách firmy,
nástup ihned, práci na HPP,
prima kolektiv,
moderní kanceláře v klidné části Liberce (Vesec) v bezprostřední blízkosti MHD
a další benefity.
Co od tebe čekáme
Máš min. SŠ vzdělání ekonomického směru,
nebojíš se komunikovat - s kolegy, zákazníky ani dodavateli,
umíš dobře anglicky - se zahraničními dodavateli si budeš psát prakticky denně,
rozumíš si s počítačem a MS Office a práce s internetem tě nezdržuje (úplně ideální by bylo, kdybys uměl/a psát všemi deseti),
umíš si zorganizovat den a máš věci pod kontrolou,
administrativu bereš jako součást práce a neobtěžuje tě,
jsi samostatný/á, pečlivý/á, komunikativní, měl/a týmového ducha, prostě fajn.
Hodit se ti bude i němčina nebo to, že tě baví technika a elektro, ale nezbytné to není.
Jsi to ty?
Pokud splňuješ výše uvedené body (nebo alespoň půlku a tu druhou bereš jako výzvu), pošli nám svoje CV s fotkou a motivační dopis na jsemtoja@foxon.cz.