SPECIALISTA/TKA CONTROLLINGU - České Budějovice
O pozici
Chcete se stát součástí úspěšné české obchodní společnosti s více než šedesátiletou tradicí? Chcete být členem týmu, kde je přesnost a odpovědnost stejně důležitá jako pozitivní přístup, ochota sdílet a úsměv? Rád/a byste se podílel/a na řízení a optimalizaci finančních procesů? Věříte, že kalkulačkou, Excelem a grafem práce nekončí, a chcete znát odpověď na otázky „Proč? a Jak?“? Vsoučasné době hledáme kolegu/kolegyni na pozici Specialista controllingu s místem výkonu práce v sídle společnosti v Českých Budějovicích.
Co Vás čeká:
Hlavní náplní Vaší práce bude příprava a analýza měsíčních, čtvrtletních a ročních reportů a podkladů pro rozhodování. Budete sledovat a vyhodnocovat odchylky, spolupracovat na tvorbě plánů a forecastů, hledat příležitosti ke zlepšení a podporovat ostatní týmy při řízení finančních výsledků. Součástí Vaší práce bude také podpora při implementaci nových systémů a nástrojů controllingu.
Co vám můžeme nabídnout:
stabilní zaměstnání, přátelské a pozitivní prostředí, kde si lidé pomáhají a baví je, co dělají
otevřenou komunikaci
prostor pro nápady a iniciativu, podporu ve Vašem profesním rozvoji
13. mzdu
5 týdnů dovolené
příspěvek na penzijní připojištění
příspěvek na volnočasové aktivity dětí zaměstnanců
dotované stravování v prostorách zaměstnavatele
věrnostní odměny dle odpracovaných let
odměny dle životních jubileí
zaměstnaneckou slevu na prodejní sortiment
ČSOB motivační program a ALZA benefitní program pro zaměstnance AGROZET
zvýhodněný telefonní tarif
pravidelné vzdělávací kurzy pro zvyšování kvalifikace
další benefity poskytované v rámci skupiny GES GROUP
Jak si Vás představujeme:
spolehlivá, zodpovědná, pečlivá osobnost se smyslem pro detail a schopností analytického myšlení
týmový hráč s chutí do práce, ochotou učit se nové věci a posouvat vpřed sebe i tým
pozitivní osobnost, která zvládne i náročnější chvíle s úsměvem
kolega, který se nebojí zeptat a rád sdílí svá know-how ve prospěch týmu
neobejdete se bez pokročilé znalosti MS Office
alespoň základní orientace v účetnictví a finanční analýze
ideálně VŠ vzdělání ekonomického směru
znalost programu Helios a praxe na obdobné pozici jsou pro Vás výhodou
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis. Velice rádi se s Vámi seznámíme.
Těšíme se na Vaše přihlášky a možnou spolupráci!
AGROZET České Budějovice, a. s.
Miroslava Smetanová
HR specialista
U Sirkárny 30
370 04 České Budějovice
Tel. 389 012 254
E-mail: smetanova@agrozet.cz