Administrátor/ka správy budov a majetku

Nabízím práci
Jméno/Firma
URC Systems, spol. s r.o.
Pracoviště
Pražákova 453/47, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
13. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Prestižní a mezinárodně úspěšná společnost orientovaná na bezpečnostní problematiku nabízí novou pozici ve své provozovně v Brně

Náplň práce:

  • Asistence výkonů činností správy budov a majetku v backoffice
  • Podpora činnosti dvou správců budov
  • Přijímání, zpracování, koordinace požadavků na opravy a údržbu
  • Koordinace servisních zásahů a revizí
  • Vedení evidence dokumentace k budovám a vozidlům (revizní zprávy, technické listy, projekty, smlouvy)
  • Organizace schůzek a jednání
  • Dohled nad termíny zákonných povinností (např. BOZP, PO, technické revize)
  • Příprava podkladů pro fakturaci
  • Evidence nákladů na údržbu, opravy a energie a provoz vozidel
  • Podpora při sestavování rozpočtů na správu a provoz objektů a vozidel
  • Podpora při zajištění stěhování, rekonstrukcí a přestaveb kancelářských prostor
  • Spolupráce při zajišťování bezpečnostních opatření v objektech
  • Kontrola a evidence havarijních situací a jejich řešení
  • Spolupráce při podkladech pro audity a reportingů vedení společnosti

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ ekonomického směru
  • Aktivní přístup, pečlivost, samostatnost
  • Řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:

  • Práce na HPP v prosperující české firmy
  • Neformální a přátelské pracovní prostředí
  • Mobilní telefon (i pro soukromé účely)
  • 50% příspěvek zaměstnavatele na jazykové vzdělávání
  • Příspěvek na životní pojištění nebo penzijní připojištění
  • Benefitní karta – příspěvek 700,- měsíčně
  • 2 „sick days“
  • 25 dní dovolené ročně
  • Firemní parkoviště pro soukromá vozidla