Administrátor/ka správy budov a majetku
Nabízím práci
URC Systems, spol. s r.o.
Pražákova 453/47, Brno
Plný
Bez maturity
Angličtina
Administrativa
Nabízím práci
13. 10. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Prestižní a mezinárodně úspěšná společnost orientovaná na bezpečnostní problematiku nabízí novou pozici ve své provozovně v Brně
Náplň práce:
- Asistence výkonů činností správy budov a majetku v backoffice
- Podpora činnosti dvou správců budov
- Přijímání, zpracování, koordinace požadavků na opravy a údržbu
- Koordinace servisních zásahů a revizí
- Vedení evidence dokumentace k budovám a vozidlům (revizní zprávy, technické listy, projekty, smlouvy)
- Organizace schůzek a jednání
- Dohled nad termíny zákonných povinností (např. BOZP, PO, technické revize)
- Příprava podkladů pro fakturaci
- Evidence nákladů na údržbu, opravy a energie a provoz vozidel
- Podpora při sestavování rozpočtů na správu a provoz objektů a vozidel
- Podpora při zajištění stěhování, rekonstrukcí a přestaveb kancelářských prostor
- Spolupráce při zajišťování bezpečnostních opatření v objektech
- Kontrola a evidence havarijních situací a jejich řešení
- Spolupráce při podkladech pro audity a reportingů vedení společnosti
Požadujeme:
- SŠ/VŠ ekonomického směru
- Aktivní přístup, pečlivost, samostatnost
- Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
- Práce na HPP v prosperující české firmy
- Neformální a přátelské pracovní prostředí
- Mobilní telefon (i pro soukromé účely)
- 50% příspěvek zaměstnavatele na jazykové vzdělávání
- Příspěvek na životní pojištění nebo penzijní připojištění
- Benefitní karta – příspěvek 700,- měsíčně
- 2 „sick days“
- 25 dní dovolené ročně
- Firemní parkoviště pro soukromá vozidla