ERP Konzultant/ka se zaměřením na Finance

Nabízím práci
Jméno/Firma
ARTEX informační systémy spol. s r.o.
Pracoviště
Štefánikova 248/32, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Finance a ekonomika
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
Dnes

O pozici

Pracovní nabídka

Stále rosteme a rozšiřujeme tým o nové konzultanty! Do našeho implementačního týmu momentálně hledáme novou posilu, která se orientuje ve finančních procesech jako ryba ve vodě břichem dolů, má ráda komunikaci s lidmi a chce jim pomáhat při zlepšování jejich podnikání prostřednictvím podnikového softwaru! Nastavili jsme vám zrcadlo? Pak čtěte dál?

CO VÁS BUDE V PRÁCI BAVIT:

  • analýza a optimalizace podnikových procesů v oblasti účetnictví, controllingu a reportingu
  • implementace, rozvoj a podpora ERP systému u našich zákazníků se zaměřením na finance
  • řešení požadavků zákazníků a poskytování odborného poradenství
  • školení a podpora uživatelů ERP systému
  • spolupráce s vývojáři při úpravách systému na míru

CO BY VÁM NEMĚLO CHYBĚT:

  • praxe a odbornost - znalost účetních a finančních procesů v podnikovém prostředí
  • schopnost analyzovat požadavky zákazníků a navrhovat řešení
  • zkušenost s ERP systémy - ideálně Microsoft D365 Business Central nebo Navision
  • zkušenosti s implementací ERP systému na straně dodavatele
  • zvědavost a chuť poznávat nové věci, jít hlouběji pod povrch, protože ERP svět se neustále vyvíjí

CO VÁM NABÍZÍME:

  • propracovaný onboardingový program pro rychlejší zaškolení
  • odměnu za úspěchy v podobě pohyblivé složky mzdy
  • příjemné pracovní prostředí v kanceláři v centru Prahy
  • možnost Home office po zapracování
  • služební notebook a telefon
  • 3 "sick days" na rok
  • příležitosti odborně se rozvíjet a vzdělávat - podpora Certifikace Microsoft
  • výuku angličtiny na pracovišti
  • dotovanou MultiSport kartu
  • firemní akce v i mimo kancelář
  • hotové obědy na pracovišti

CO NAPSAT DO MOTIVAČNÍHO DOPISU?

Ano, motivační dopisy alias "průvoďáky" alias "aspoň něco" máme rádi a rádi je čteme.

Oceníme info o datu, kdy můžete nastoupit, zda jste v pohodě s docházením do kanceláře nebo preferujete práci z domu, formu spolupráce (jste OSVČ nebo preferujete zaměstnanecký vztah?) a představu o měsíční hrubé mzdě. Díky!

JAK DLOUHO TRVÁ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ?

Pokud projdete prvním sítem HR Specialistky Ládi a pozveme Vás k nám, poznáte se se svým budoucím tým lídrem a popovídáme si o tom, co chcete Vy a co chceme my. Posledním krůčkem je zpracování případové studie z praxe. Je to skvělá příležitost pro Vás ukázat nám, co ve Vás je a můžete zazářit jako hvězda!

Zaujali jsem Vás? Nenechte nás čekat a napište nám! Snažíme se reagovat rychle a šetřit Váš čas, protože jak všichni víme - čas jsou peníze! Pojďte si je vydělat k nám!