Facility specialista v oblasti správy budov

Nabízím práci
Jméno/Firma
Hasičský záchranný sbor hlavního města Prahy
Pracoviště
Sokolská 1595/62, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
Dnes

O pozici

Pracovní nabídka

Co vás čeká

  • zajišťování technické správy majetkových souborů (např. například diagnostika a hodnocení stavu, příprava a realizace výstavby a oprav včetně koordinace technickohospodářského provozu), zejména koordinace činností spojených s plánováním a zabezpečováním oprav, rekonstrukcí, údržbou a úklidem nemovitostí ve správě HZS hl. m. Prahy
  • spolupráce na projektové přípravě a inženýrských činnostech u oprav a investičních akcí
  • zajišťování provozuschopnosti, oprav a údržby výrobních, nevýrobních a ostatních provozních zařízení, budov, staveb apod. včetně jejich efektivního využívání a návrhů na vyřazení nebo prodej, provádění rozborů poruchovosti, technického stavu, poškození, opotřebení, časových a ekonomických ztrát, revizních nálezů, zkoušek a prohlídek, navrhování, zajišťování a kontrola realizace opatření k nápravě, zejména zajišťování řádného a bezpečného provozu vyhrazených technických zařízení a ostatního technického zařízení budov, zajišťování dodržování pracovní a technologické kázně obsluh vybraných technických zařízení (vč. zajištění provádění revizí a přípravy provozních řádů)
  • zajišťování a koordinace efektivního odběru a spotřeby různých druhů energií, navrhování nástrojů a opatření v oblasti hospodaření s energií, sledování dodržování zákonných povinností v oblasti hospodaření s energiemi ze strany organizace nebo více organizací, realizace školení a osvěty v oblasti hospodaření s energiemi, koordinace energetického hospodářství s ostatními oblastmi činnosti organizace a při jednání s orgány a organizacemi státní správy, samosprávy, kontroly apod., zejména koordinace činností spojených se zásobováním objektů energiemi, včetně správy náhradních zdrojů energie a vedení souvisejících výkazů spotřeb
  • koordinace s firmou zajišťující pro HZS hl. m. Prahy dohled nad BOZP

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • středoškolské vzdělání a 5 let praxe v obdobné pozici nebo bakalářské nebo vyšší odborné vzdělání technického charakteru (stavební, elektro apod.)
  • komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost, pečlivost
  • znalost práce s PC, MS Office (uživatelská úroveň)
  • trestní bezúhonnost
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)

Co vám můžeme nabídnout

  • pružnou pracovní dobu,
  • 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna
  • platové zařazení v 10. platové třídě
  • rozpětí platového tarifu v 10. platové třídě
  • pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok, s možností dalšího prodloužení na dobu neurčitou
  • příspěvek na stravování, příspěvek na volnočasové aktivity, nabídka rekreace za zvýhodněnou cenu, zvýhodněný mobilní tarif
  • přátelský pracovní kolektiv
  • možnost nájmu služebního bytu

Volné od: 1.12.2025

Místo pracovního působiště: Praha

Doklady, které uchazeč doloží:

  • strukturovaný životopis zaměřený zejména na předchozí průběh zaměstnání a schopnosti uchazeče, včetně kontaktní adresy a telefonu a popř. emailu
  • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • dotazy k přijímacímu řízení směřujte na tel.: 950 850 430 – Bc. Romana Valentová (personalista), k náplni pracovní činnosti na tel.: 950 850 046 - plk. Ing. Dana Dvořáková (vedoucí oddělení)