Podpora provozu
O pozici
Baví Tě organizovat a mít věci pod kontrolou i v prostředí dynamického provozu? Dokážeš rychle reagovat, přemýšlet několik kroků dopředu a udržet si chladnou hlavu i v situacích, kdy na řešení není moc času? Pak hledáme právě Tebe do našeho týmu podpory provozu.
Čeká Tě různorodá práce, kde žádný den není stejný. Z kanceláře budeš řídit hladký průběh provozu v terénu a společně s týmem se postaráš o to, aby byly naše luxusní apartmány Prague Days vždy perfektně připravené na přivítání hostů z celého světa.
Co Tě čeká?
Řešení aktuálních provozních situací a jiných ad hoc úkolů, které se během dne vyskytnou
Komunikace s kolegy v terénu, kterým budeš radit a pomáhat zvládnout běžné i méně obvyklé komplikace
Přijímání hlášení a jejich důkladná evidence v našem interním systému
Zadávání práce a kontrola, aby byly úkoly odbaveny včas a podle plánu
Správa trezoru s klíči a jejich výdej týmu
Spolupráce s dalšími odděleními a externími partnery
Jak si Tě představujeme?
Máš zkušenost s dispečinkem, logistikou, operativou nebo jiným chodem provozu
Dokážeš rychle vyhodnotit problém a prioritizovat
Umíš efektivně organizovat svůj čas a udržet si přehled ve věcech
Hledáš chytrá a praktická řešení a spoléháš na selský rozum
Technologie Ti nejsou cizí a dokážeš se rychle zorientovat v nových systémech a moderních nástrojích
Jsi empatický/á, umíš naslouchat a srozumitelně komunikovat
Domluvíš se bez problémů česky a máš aspoň základy angličtiny
Jsi samostatný/á, ale nebojíš se zeptat, když Ti něco není jasné
Chceš se učit novým věcem a nebojíš se zpětné vazby
Co na oplátku nabízíme Tobě?
Dlouhodobou spolupráci na HPP
Odměnu až 42 000 Kč
Stravenkový paušál v hodnotě cca 2 000 Kč/měs.
5 týdnů dovolené
Plně hrazenou Multisportku nebo mobilní tarif, slevy na Alze
Slevu 15 % na ubytování na praguedays.com
Každé úterý ovocné bedýnky v kanceláři
Pravidelné firemní akce jako snídaně, grilovačky, pikniky nebo sportovní dny
Oddělení Provoz
Typ zaměstnání Na plný úvazek