Konzultant /ka ERP systému

Nabízím práci
Jméno/Firma
ARTEX informační systémy spol. s r.o.
Pracoviště
Štefánikova 248/32, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Informatika a IT služby
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
Dnes

O pozici

Pracovní nabídka

Stále rosteme a rozšiřujeme tým o nové konzultanty! Máte rádi kontakt s lidmi? Máte vnitřní touhu jim pomáhat při zlepšování jejich podnikání? V IT světě jste jako ryba ve vodě břichem dolů? Pak čtěte dál!

ČÍM SE BUDETE V PRÁCI BAVIT:

  • zapojení do projektů implementace ERP systému M365 Dynamics Business Central (dříve Navision)
  • komunikace s klienty a poznávání jejich firemních procesů
  • vytváření zápisů analytických schůzek s klienty a jejich zpracování do analytické dokumentace
  • vytváření návrhů úprav (customizací) pro vývojáře
  • návrh integrace na stávající systémy zákazníka
  • určování způsobu a postupu migrace dat
  • vytváření testovacích scénářů, spolupráce na testování aplikace a poskytování zpětné vazby z fáze testování
  • školení uživatelů
  • sledování standardů a zákonných požadavků, které se mohou vztahovat na navrhované SW řešení
  • sledování novinek a trendů v oblasti D365 a souvisejících za účelem vlastního odborného rozvoje

CO BY VÁM NEMĚLO CHYBĚT:

Znalosti a dovednosti:

  • zkušenosti s implementací ERP systému na straně dodavatele
  • relevantní znalost některého ERP systému (Navision, Business Central, Helios, ABRA, Vario ...)
  • znalost podnikových procesů a principů účetnictví

Komunikační schopnosti:

  • profesionální komunikace s klienty a týmem
  • schopnost představit a vysvětlit technické koncepty netechnickým uživatelům
  • znalost angličtiny na komunikativní úrovni

Měkké dovednosti:

  • schopnost analyzovat problémy a navrhovat řešení
  • schopnost mít ve věcech logickou strukturu a systém
  • zvědavost a chuť poznávat nové věci, jít hlouběji pod povrch, protože ERP svět se neustále vyvíjí

Hodí se:

  • dokončené VŠ vzdělání v souvisejícím oboru
  • certifikace Microsoft Dynamics velkou výhodou

CO VÁM NABÍZÍME:

  • propracovaný onboardingový program pro rychlejší zaškolení
  • příjemné pracovní prostředí v kanceláři v centru Prahy
  • možnost Home office po zapracování
  • služební notebook a telefon
  • 3 "sick days" na rok
  • příležitosti odborně se rozvíjet a vzdělávat - podpora Certifikace Microsoft Dynamics
  • výuka angličtiny na pracovišti
  • MultiSport karta se spoluúčastí
  • hotové obědy na pracovišti

CO NAPSAT DO MOTIVAČNÍHO DOPISU?

Ano, motivační dopisy alias "průvoďáky" alias "aspoň něco" máme rádi a rádi je čteme.

Oceníme info o datu, kdy můžete nastoupit, zda jste v pohodě s docházením do kanceláře nebo preferujete práci z domu, formu spolupráce (jste OSVČ nebo chcete zaměstnanecký vztah?) a představu o měsíční hrubé mzdě. Díky!

JAK DLOUHO TRVÁ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ?

Pokud projdete prvním sítem HR Specialistky Ládi a pozveme Vás k nám, poznáte se se svým budoucím tým lídrem a popovídáme si o tom, co chcete Vy a co chceme my. Posledním krůčkem je zpracování případové studie z praxe. Je to skvělá příležitost pro Vás ukázat nám, co ve Vás je a můžete zazářit jako hvězda!

Zaujali jsem Vás? Nenechte nás čekat a napište nám! Děkujeme!