Referent/ka správy pohledávek

Nabízím práci
Jméno/Firma
LogiCall Česká republika, s.r.o.
Pracoviště
Krnov
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
13. 10. 2025

O pozici

Referent/ka správy pohledávek - přidejte se k našemu týmu!

Místo výkonu práce: Krnov

Typ úvazku: Plný pracovní poměr

O nás

Jsme stabilní a dynamicky se rozvíjející společnost, která poskytuje profesionální služby v oblasti financí a správy pohledávek. Naším cílem je nejen efektivně řešit závazky, ale také udržovat korektní a vstřícné vztahy s našimi klienty a obchodními partnery.

Co Vás čeká

  • Správa a evidence pohledávek

  • Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky a partnery

  • Příprava upomínek, splátkových kalendářů a související administrativy

  • Reporting a práce s interním systémem

  • Vyhledávání a zpracování informací na internetu

Co očekáváme

  • Dobré komunikační a vyjednávací dovednosti

  • Uživatelskou znalost práce na PC (postačí běžná zkušenost z osobního používání, vše potřebné naučíme)

  • Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup

  • Dobrou náladu, pozitivní přístup a ochotu učit se nové věci

Co nabízíme

  • Stabilní zaměstnání v přátelském týmu

  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání

  • Motivující finanční ohodnocení a bonusy

  • Pevnou pracovní dobu v pracovních dnech, bez víkendů a svátků

  • Stravenkový paušál, sick days, firemní akce, finanční ocenění k datu výročí nástupu do pracovního poměru, narozeninové dárky k narozeninám a další firemní benefity

  • Moderní kanceláře s dobrou dostupností

  • Mzda 22000 - 28000 Kč  měsíčně

Jak se přihlásit

Zašlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis na e-mail: vyberoverizeni@logicall.cz. Do předmětu uveďte „Referent/ka správy pohledávek“.

Kontaktní osoba: Alexandra Obručová

Tel: +420 554 689 111

WhatsApp: 775 773 355

Email: vyberoverizeni@logicall.cz