Specialista back office / Office manager (Home office)
Nabízím práci
CIS interim s.r.o.
Česká republika
Zkrácený
Bez maturity
Angličtina
Administrativa
Nabízím práci
13. 10. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho týmu hledáme spolehlivého specialistu back office / office managera, který se stane důležitou oporou obchodního týmu a vedení společnosti.
Pokud máš organizační talent, umíš komunikovat a máš rád/a ve věcech pořádek, pak možná hledáme právě tebe.
Co budete mít na starosti:
- Prvotní kontakt s „horkými“ leady – tedy potenciálními klienty, kteří už projevili zájem.
- Zpracování všech typů žádostí klientů (e-mailem, telefonicky, přes formuláře).
- Archivaci dokumentů v souladu s interními předpisy.
- Komunikaci s interními i externími klienty.
- Administrativní a organizační podporu vedení společnosti.
- Koordinaci podřízených zaměstnanců a delegování úkolů.
- Správu a dohled nad dodržováním termínů členů managementu.
- Vedení zápisů z porad a přípravu podkladů pro management.
Co nabízíme:
- Rozmanitou a někdy i adrenalinovou práci, která rozhodně nebude stereotypní.
- Finanční ohodnocení závislé na výsledcích.
- Možnost seberealizace a osobního růstu.
- Tvořivý přístup a prostor pro vlastní nápady.
- Dlouhodobé, strategické úkoly s reálným dopadem.
- Samostatnou práci z pohodlí domova (home office).
Koho hledáme:
- Někoho, kdo je samostatný, zodpovědný a umí si zorganizovat čas.
- Aktivního řidiče/řidičku
- Komunikačně zdatného člověka, který zvládá multitasking a přemýšlí v souvislostech.
- Zkušenosti s administrativou, zákaznickou podporou nebo vedením kanceláře.
Chcete být součástí týmu, kde se na Vás bude spoléhat a kde Vaše práce bude mít smysl?
Pošlete nám svůj životopis a pár vět o sobě – těšíme se, že Vás poznáme!
Petra Vrubelová
Personální ředitelka