Specialista back office / Office manager (Home office)

Nabízím práci
Jméno/Firma
CIS interim s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
13. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho týmu hledáme spolehlivého specialistu back office / office managera, který se stane důležitou oporou obchodního týmu a vedení společnosti.

Pokud máš organizační talent, umíš komunikovat a máš rád/a ve věcech pořádek, pak možná hledáme právě tebe.

Co budete mít na starosti:

  • Prvotní kontakt s „horkými“ leady – tedy potenciálními klienty, kteří už projevili zájem.
  • Zpracování všech typů žádostí klientů (e-mailem, telefonicky, přes formuláře).
  • Archivaci dokumentů v souladu s interními předpisy.
  • Komunikaci s interními i externími klienty.
  • Administrativní a organizační podporu vedení společnosti.
  • Koordinaci podřízených zaměstnanců a delegování úkolů.
  • Správu a dohled nad dodržováním termínů členů managementu.
  • Vedení zápisů z porad a přípravu podkladů pro management.

Co nabízíme:

  • Rozmanitou a někdy i adrenalinovou práci, která rozhodně nebude stereotypní.
  • Finanční ohodnocení závislé na výsledcích.
  • Možnost seberealizace a osobního růstu.
  • Tvořivý přístup a prostor pro vlastní nápady.
  • Dlouhodobé, strategické úkoly s reálným dopadem.
  • Samostatnou práci z pohodlí domova (home office).

Koho hledáme:

  • Někoho, kdo je samostatný, zodpovědný a umí si zorganizovat čas.
  • Aktivního řidiče/řidičku
  • Komunikačně zdatného člověka, který zvládá multitasking a přemýšlí v souvislostech.
  • Zkušenosti s administrativou, zákaznickou podporou nebo vedením kanceláře.

Chcete být součástí týmu, kde se na Vás bude spoléhat a kde Vaše práce bude mít smysl?
Pošlete nám svůj životopis a pár vět o sobě – těšíme se, že Vás poznáme!

Petra Vrubelová
Personální ředitelka