Referent/ka administrativy až 50.000 Kč/měsíčně
O pozici
Za každým dokončeným projektem stojí někdo, kdo umí mít věci pevně pod kontrolou. Ve vaší roli budou vaše organizační schopnosti a pečlivost klíčové – od hladkého chodu administrativy až po okamžik, kdy zákazník obdrží svou technologii přesně včas. Každý den držíte všechny nitky pohromadě a sledujete, jak vaše práce přispívá k hladkému chodu týmu.
Vaše práce je rozmanitá a každý úkol přispívá k úspěchu firmy, která se zaměřuje na prodej a servis špičkových technologií – od tiskáren karet, etiket a médií CD/DVD/BR, přes čipové karty a čtečky, až po systémy pro personalizaci a integrované řešení výdeje karet či bezpečného přístupu.
Jak bude vypadat váš den?
kompletní řízení administrativy a práce s internetovým bankovnictvím (platby, jejich sledování)
práce v systému IS ABRA Gen – objednávky, fakturace (i zahraniční)
komunikace se zákazníky (telefon, e-mail, online sítě)
vyřizování objednávek a příprava expedice
správa e-shopu (propojen s IS ABRA)
práce s webem
analýzy obchodní činnosti a administrativy
skladové hospodářství
Napište s námi svůj profesní příběh, pokud máte:
min. SŠ/VŠ vzdělání (administrativa, ekonomie nebo příbuzné obory)
praxi v administrativě (znalost IS ABRA velkou výhodou)
výborná znalost češtiny a dobrá znalost angličtiny (B1)
pokročilá znalost MS Office, Outlook, IS ABRA
obchodní a organizační talent, výborné komunikační schopnosti
spolehlivost, flexibilita, odolnost vůči stresu a orientace na výsledky
řidičský průkaz sk. B – vítán
Co vám nabízíme?
mzdu: 30 000 - 50 000 Kč/měsíčně dle Vašich zkušeností
HPP na plný pracovní úvazek
odměny, provize a bonusy při prodeji
kancelář na Praze 4
občasný HO
nástup: ihned
zajímavou a kreativní práci se zavedenými zahraničními partnery
spolupráci s technologiemi světových lídrů: HID Global / FARGO, PRIMERA / DTM Print
stabilní prostředí – firma fungující více než 33 let na trhu
možnost profesního růstu v přátelském a fungujícím týmu