Asistent/ka managementu společnosti

Nabízím práci
Jméno/Firma
ALGECO s.r.o.
Pracoviště
Brněnská 703, Staré Město
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
14. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Společnost ALGECO je spolehlivým dodavatelem modulárních staveb a zodpovědným partnerem stovek spokojených zákazníků. Mimo obytné kontejnery, stavební buňky a skladové kontejnery dodáváme také kompletní modulární stavby firemních či školských zařízení. Kancelářské a skladové prostorové řešení, vybavení staveniště a kompletní servis pro eventy. Nedílnou součástí našeho portfolia je také komplexní SERVIS 360°.

Přijďte pracovat k nám a najdete práci, která Vás bude bavit den co den!

Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici:

Asistent/ka managementu společnosti
Místo výkonu práce - Staré Město u Uh. Hradiště

Pracovní náplň:

  • Zajištění komplexní administrativní a organizační podpory managementu společnosti
  • Organizace schůzek, jednání a služebních cest managementu a návštěvníků závodu
  • Příprava podkladů, reportů a prezentací pro vedení společnosti
  • Správa interních databází a dokumentace, správa korespondence
  • Komunikace a spolupráce napříč odděleními společnosti
  • Zajištění plynulého chodu sekretariátu a každodenní kancelářské agendy
  • Aktivní podpora vedení při realizaci interních projektů
  • Zajištění drobných nákupů, odesílání/přijímaní pošty aj

Váš profil:

  • SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo administrativního směru
  • Praxe v administrativě či na obdobné pozici
  • Znalost anglického jazyka slovem i písmem na úrovni běžné denní komunikace, znalost německého jazyka výhodou
  • Velmi dobrá znalost MS Office
  • Organizační schopnosti, pečlivost a zodpovědnost
  • Pozitivní osobnost, empatický přístup a vstřícné jednání
  • Diskrétní a loajální přístup
  • Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
  • Flexibilita a schopnost efektivně řešit úkoly v dynamickém prostředí
  • Aktivní řidič/ka – ŘP sk. B

Nabídneme Vám:

  • Zajímavou práci v prostředí silné nadnárodní společnosti
  • Příjemné a dynamické pracovní prostření
  • Flexibilní rozvržení pracovních aktivit v rámci týdne
  • Velmi dobré finanční ohodnocení
  • 13. plat a pravidelnou valorizaci mzdy
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč/den a pravidelně čerstvé ovoce na pracovišti
  • Zvýhodněný telefonický tarif pro rodinu a zaměstnance
  • Příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti
  • Příspěvky při svatbě či narození dítěte
  • Možnost osobního i profesního rozvoje
  • Práci na zajímavých projektech
  • Očekávaný datum nástupu: ihned, popř. dle dohody
  • Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení