Obchodní referent - klientský servis

Nabízím práci
Jméno/Firma
Ackermann & Partners, s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
15. 10. 2025

O pozici

Hledáme šikovného a pracovitého člověka na HPP na pozici Obchodní referent - klientský servis.  

Náplň práce: každodenní komunikace s klienty (osobní jednání, telefonicky, e-mail), zpracování došlých objednávek, jejich zadávání do firemních systémů, příjem a výdej dokladů, běžná administrativní činnost.

Nástup: dle dohody

Požadujeme:

  • znalosti na úrovni VŠ (vhodné i pro šikovné absolventy, případně maturanty s praxí v administrativě)

  • Čj, Aj slovem a písmem (znalost Rj nebo Nj jako druhého jazyka výhodou)

  • příjemné vystupování, pozitivní přístup ke klientům

  • logické myšlení, samostatnost, schopnost učit se novým věcem

  • pečlivost a zodpovědnost

  • velmi dobrá znalost na PC (MS Office: Excel, Word, Outlook, PowerPoint)

  • praxe v administrativní činnosti a psaní všemi deseti výhodou

  • mzda 40 000 Kč až 45 000 Kč

Nabízíme:

  • zajímavou a zodpovědnou práci

  • příležitost k seberealizaci

  • práce v mladém kolektivu

  • motivační program ohodnocení (dle výkonu, bonusový systém)

  • reprezentativní pracovní prostředí

Zaujala vás naše pracovní nabídka? Rádi byste se stali jedním z nás? Pošlete nám svůj strukturovaný životopis! Všechny přijaté životopisy pečlivě posuzujeme a pokud nás zaujme právě ten váš, určitě vás budeme brzy kontaktovat!

CV posílejte na e-mailovou adresu:  hana.machova@crc-holding.cz