Pracovník back office/asistentka jednatele
O pozici
Hledáme šikovného kandidáta na HPP na pozici Administrativní pracovník.
Náplň práce: běžné administrativní činnosti, příprava tištěných podkladů, zabezpečení činností pro podporu ostatních oddělení včetně evidence, zpracování denní pošty apod.
Nástup: ihned nebo dle dohody
Požadujeme:
střední vzdělání s maturitní zkouškou
komunikativní a příjemné vystupování
pečlivost a zodpovědnost, logické schopnosti
Čj, Aj slovem a písmem (znalost Rj jako druhého jazyka výhodou)
praxe v administrativní činnosti a psaní všemi deseti výhodou
mzda 35 000 Kč až 40 000 Kč
Zaujala vás naše pracovní nabídka? Rádi byste se stali jedním z nás? Pošlete nám svůj strukturovaný životopis! Všechny přijaté životopisy pečlivě posuzujeme a pokud nás zaujme právě ten váš, určitě vás budeme brzy kontaktovat!
CV posílejte na e-mailovou adresu: hana.machova@crc-holding.cz