Pracovník back office/asistentka jednatele

Nabízím práci
Jméno/Firma
Ackermann & Partners, s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
15. 10. 2025

O pozici

Hledáme šikovného kandidáta na HPP na pozici Administrativní pracovník. 

Náplň práce: běžné administrativní činnosti, příprava tištěných podkladů, zabezpečení činností pro podporu ostatních oddělení včetně evidence, zpracování denní pošty apod.

Nástup: ihned nebo dle dohody

Požadujeme:

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou 

  • komunikativní a příjemné vystupování

  • pečlivost a zodpovědnost, logické schopnosti

  • Čj, Aj slovem a písmem (znalost Rj jako druhého jazyka výhodou)

  • praxe v administrativní činnosti a psaní všemi deseti výhodou

  • mzda 35 000 Kč až 40 000 Kč

Zaujala vás naše pracovní nabídka? Rádi byste se stali jedním z nás? Pošlete nám svůj strukturovaný životopis! Všechny přijaté životopisy pečlivě posuzujeme a pokud nás zaujme právě ten váš, určitě vás budeme brzy kontaktovat!

CV posílejte na e-mailovou adresu:  hana.machova@crc-holding.cz