Projektový manažer / administrátor projektu (Projektová kancelář)
O pozici
Vysoká škola ekonomická v Praze hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Projektový manažer / administrátor projektu
Jaké budou Vaše klíčové aktivity a odpovědnosti?
administrace dotačního projektu ve všech fázích projektového cyklu (příprava žádosti, realizace projektu, udržitelnost),
průběžný monitoring čerpání rozpočtu, plnění finančních milníků, indikátorů, harmonogramu a výstupů projektu,
Dohled nad plněním projektových aktivit a dosahováním stanovených výstupů,
zpracování žádostí o platbu, monitorovacích zpráv a žádostí o změnu,
kontrola a evidence finančních i nefinančních dokladů k doložení způsobilosti výdaje,
studium podmínek dotačních výzev a odpovědnost za jejich dodržování, poskytování metodické podpory (s akcentem na OP JAK a další operační programy EU),
komunikace s fakultami, celoškolními útvary a orgány, sběr a zpracování námětů a podkladů,
komunikace s poskytovatelem dotace a administrace projektu v elektronickém systému poskytovatele (např. ISKP21+),
organizace a zajištění projektových porad a jednání včetně zápisů, příprava a prezentace reportů,
aktualizace a tvorba interních příruček a metodik projektového řízení,
řešení operativních úkolů souvisejících s administrací projektu.
Jaké byste měl/a mít profesní a osobnostní předpoklady?
středoškolské vzdělání,
předchozí zkušenost s řízením projektu či finančním řízením výhodou,
předchozí zkušenost s národními či evropskými dotacemi ( operačními programy EU či Národním plánem obnovy) značnou výhodou,
pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint); znalost MS Teams a MS SharePoint výhodou,
organizační a komunikační schopnosti, pečlivost, odpovědnost a důslednost v dodržování termínů,
samostatnost, proaktivní přístup, ochota učit se novým věcem a schopnost prioritizace a operativního rozhodování,
schopnost efektivní komunikace a týmové spolupráce.
Co Vám můžeme nabídnout?
Stabilní pracovní prostředí s jasně nastavenými procesy - stanete se součástí odborného týmu s dlouholetou zkušeností s řízením projektů. V průběhu adaptace Vám poskytneme veškerou potřebnou podporu, abyste se mohli plně zapojit do agendy bez zbytečného stresu.
Smysluplnou a odbornou práci v akademickém prostředí - budete se podílet na realizaci projektů, které významně přispívají k rozvoji akademického prostředí a vzdělávacích aktivit. Vaše práce bude mít přímý dopad na fungovaní univerzity.
Flexibilitu a rovnováhu - nabízíme možnost přizpůsobení pracovní doby. Strukturované pracovní postupy a transparentní procesy podporují rovnováhu mezi pracovním a osobním životem.
Možnost růstu a seberealizace - postupem času budete mít možnost vést vlastní projekty, rozvíjet své dovednosti prostřednictvím interního i externího vzdělávání a profilovat se v oblasti řízení dotačních projektů.
Přátelský kolektiv a otevřená komunikace - vážíme si vzájemné podpory a důvěry. Naše pracovní kultura klade důraz na samostatnost, ale také na týmovou spolupráci a sdílení zkušeností.
Úvazek 1,0 na dobu určitou na 13 měsíců s možností prodloužení a perspektivou spolupráce v delším časovém horizontu.
Pracovní zařazení a mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem v oboru.
6 týdnů dovolené a další benefity jako např. příspěvek na stravování a penzijní/životní připojištění, zvýhodněné tarify pro mobilní telefony, závodní stravování, firemní školka, firemní rekreační zařízení.
Nástup dle dohody
Přihlášky
Přihlášky s životopisem s uvedením dosavadní odborné praxe a motivační dopis doručte prosím v přímé odpovědi na našich stránkách.