Administrátor/ka správy budov a majetku

Nabízím práci
Jméno/Firma
URC Systems, spol. s r.o.
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
15. 10. 2025

O pozici

Náplň práce:

  • Asistence výkonů činností správy budov a majetku v backoffice

  • Podpora činnosti dvou správců budov

  • Přijímání, zpracování, koordinace požadavků na opravy a údržbu

  • Koordinace servisních zásahů a revizí

  • Vedení evidence dokumentace k budovám a vozidlům (revizní zprávy, technické listy, projekty, smlouvy)

  • Organizace schůzek a jednání

  • Dohled nad termíny zákonných povinností (např. BOZP, PO, technické revize)

  • Příprava podkladů pro fakturaci

  • Evidence nákladů na údržbu, opravy a energie a provoz vozidel

  • Podpora při sestavování rozpočtů na správu a provoz objektů a vozidel

  • Podpora při zajištění stěhování, rekonstrukcí a přestaveb kancelářských prostor

  • Spolupráce při zajišťování bezpečnostních opatření v objektech

  • Kontrola a evidence havarijních situací a jejich řešení

  • Spolupráce při podkladech pro audity a reportingů vedení společnosti

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ ekonomického směru

  • Aktivní přístup, pečlivost, samostatnost

  • Řidičský průkaz sk. B

  • Pozice vhodná i pro absolventy

Nabízíme:

  • Práce na HPP v prosperující české firmy

  • Neformální a přátelské pracovní prostředí

  • Mobilní telefon (i pro soukromé účely)

  • 50% příspěvek zaměstnavatele na jazykové vzdělávání

  • Příspěvek na životní pojištění nebo penzijní připojištění

  • Benefitní karta - příspěvek 700,- měsíčně

  • 2 „sick days“

  • 25 dní dovolené ročně

  • Firemní parkoviště pro soukromá vozidla