Referent odboru stavebního a životního prostředí
O pozici
Město Bakov nad Jizerou vyhlašuje podle § 6 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění veřejnou výzvu č. 07/2025 na obsazení pracovní pozice referent odboru stavebního a životního prostředí
Místo výkonu práce Městský úřad Bakov nad Jizerou
Předpokládaný termín nástupu 11/2025, popř. dle dohody
Pracovní úvazek 40 hod. týdně
Doba trvání pracovního poměru doba neurčitá
Platové podmínky podle NV č. 341/2017 Sb. 9. platová třída, 25 dnů dovolené, možnost postupného přiznání osobního příplatku, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, ošatné, další benefity.
Druh a charakteristika vykonávané práce
zajišťování agendy administrativních činností na úseku územního plánování, stavebního řádu a životního prostředí
součinnost při vedení evidence odpadů a odpadového hospodářství
práce se spisy, dle pokynů vedoucího prvotní příprava materiálu pro radu a zastupitelstvo za odbor
vytváření objednávek, přijímání a vyřizování požadavků občanů vztahujících se k činnosti odboru
možnost odborného rozvoje a kariérního postupu - výkon činností stavebního úřadu a agendy silničního hospodářství za splnění povinných předpokladů (vzdělání popř. praxe, zkouška odborné způsobilosti)
Veřejné výzvy se může zúčastnit uchazeč, který
je fyzickou osobou a splňuje tyto předpoklady:
je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
dosáhl věku 18 let,
je způsobilý k právním úkonům,
je bezúhonný,
ovládá jednací jazyk.
splňuje kvalifikační a další podmínky stanovené vedoucí úřadu pro tuto veřejnou výzvu, kterými jsou:
minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, výhodou je splnění kvalifikačních požadavků na vzdělání a praxe dle § 30a nového stavebního zákona č. 283/2021 Sb.,
dobrá znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook apod.),
kladný vztah k administrativní činnosti, pečlivost,
samostatnost a systematičnost,
aktivní řidič - řidičský průkaz sk. B.,
praxe ve veřejné správě popř. absolvování zkoušky odborné způsobilosti (stavební agenda, silniční hospodářství) výhodou
Uchazeč podá písemnou přihlášku, jejíž vzor k vyplnění je ke stažení na webu města (Přihláška do VŘ - pracovník MěÚ) a která musí obsahovat tyto náležitosti
jméno, příjmení a titul,
datum a místo narození,
státní příslušnost,
místo trvalého pobytu,
číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady
životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech (strukturovaný životopis),
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek
Přihlášku s přílohami včetně telefonického kontaktu doručte do 21. 10. 2025 do 13:00 hodin, osobně na podatelnu Městského úřadu Bakov nad Jizerou, Mírové nám. 208, nebo poštou na adresu: Městský úřad Bakov nad Jizerou, Mírové náměstí 208, 294 01 Bakov nad Jizerou
Uzavřenou obálku označte heslem „Veřejná výzva č. 07/2025 - neotvírat“.
Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovány výhradně pro účely této veřejné výzvy v souladu s platnými právními předpisy. Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání jsou uvedeny na webu města a uchazeč potvrzuje seznámení s nimi na přihlášce do veřejné výzvy.
Výběrová komise může rozhodnout o osobním pohovoru s oslovenými uchazeči. Město Bakov nad Jizerou si vyhrazuje právo zrušit veřejnou výzvu a nepřijmout nabídku žádného uchazeče, a to i bez udání důvodu.
Kontakt
Případné dotazy zodpoví tajemnice městského úřadu paní Jiřina Štučková, tel. 326 214 035.