SPECIALISTA PÉČE O ZÁKAZNÍKY - REKLAMACE
O pozici
Umíš proměnit problém v příležitost? Specializuj se u nás na reklamace
Koho vlastně hledáme?
Někoho, kdo zvládne zachovat klid, i když to kolem vře. Kdo dokáže vyslechnout zákazníka, popsat problém dodavateli a všechno dovést do konce s nadhledem a úsměvem. Komu se podaří nepříjemnou situaci obrátit ve svůj a zákazníkův prospěch.
Práce s reklamacemi se není třeba obávat - u nás nejde o hledání viníka, ale o hledání řešení.
On může být i ona. On (nebo ona) můžeš být TY.
Co tě u nás čeká?
Příjem a evidence reklamací od zákazníků - průmyslových dílů, produktů i oprav.
Analýza a posouzení oprávněnosti reklamací podle interních postupů a záručních podmínek.
Kompletní zpracování reklamace v ERP systému - zavedení reklamace, vystavení RMA, objednávek vydaných, výdejek, dobropisů, nabídek a dalších dokladů.
Koordinace s opravárenskými servisy - zajištění přepravy reklamovaných dílů, sledování průběhu oprav, komunikace s interními i externími servisními partnery.
Komunikace se zákazníky a dodavateli v češtině i angličtině - informování o stavu reklamace, řešení dotazů, aktivní přístup k oběma stranám.
Spolupráce s interními odděleními - zakázkové, logistické, produktové, finanční, nákupní i technické.
Vypracování dodavatelských reklamačních formulářů a sledování průběhu řešení u dodavatelů v rámci celosvětové sítě.
Controlling a optimalizace reklamačního procesu - sledování četnosti a typů reklamací, identifikace opakujících se problémů, návrhy na zlepšení kvality produktů a služeb.
Zodpovědnost za celý průběh reklamačního řízení - od přijetí až po finální vyřízení a informování zákazníka.
Dodržování stanovených termínů a standardů kvality.
Co nabízíme?
Práci ve firmě, která je jedinou svého druhu v ČR,
odpovídající finanční ohodnocení,
prostor pro profesní růst a realizaci dobrých nápadů a zlepšování procesů,
samostatnou a zodpovědnou práci,
spolupráci napříč odděleními,
zajímavou práci z oblasti tuzemského i zahraničního obchodu,
možnost podílet se na zvyšování kvality zákaznické zkušenosti i dodavatelských vztahů,
špičkové moderní technické zázemí,
mobilní tarif,
22 dní dovolené + placené narozeninové volno (po odpracovaném roce),
stravenkový paušál,
zkrácenou pracovní dobu na 7,5 hod + 0,5 hod (oběd) denně,
benefitní Pluxee karta nebo Multisport karta,
nástup ihned, práce na HPP,
příjemný kolektiv,
moderní pracovní prostředí v klidné části Liberce (Vesec) v bezprostřední blízkosti MHD a s možností bezplatného parkování,
a další benefity.
A co za to chceme?
Výborné komunikační schopnosti a profesionální vystupování,
znalost reklamačního procesu a orientaci v obchodním prostředí,
samostatnost, pečlivost, systematičnost,
analytické a kritické myšlení, schopnost hledat příčiny a navrhovat řešení,
technické povědomí o průmyslových produktech výhodou,
aktivní znalost anglického jazyka pro každodenní komunikaci se zahraničními partnery,
uživatelská znalost ERP systému (ideálně HELIOS) a MS Office.