Finanční ředitel - CFO
O pozici
Do našeho vedení nyní hledáme zkušeného a energického CFO, který bude klíčovým partnerem vedení společnosti a skupiny při strategickém řízení financí.
Vaše odpovědnost a náplň práce:
Vedení kompletní finanční agendy společnosti (účetnictví, controlling, reporting, treasury, daňová agenda) a dceřiné společnosti na Slovensku.
Strategické finanční plánování, rozpočty a forecasting.
Optimalizace finančních procesů a cash-flow managementu.
Vedení finančního týmu a rozvoj jeho kompetencí, aktualizace a úprava účetních postupů a metodik.
Odpovědnost za organizaci práce a provoz ekonomického oddělení.
Odpovědnost za oblast financí společnosti a dcer SK, PL a HU, plánování a dohlížení na finanční toky organizací.
Odpovědnost za strategické řízení financí a oblast risk managementu.
Aktivní spolupráce na řízení kurzových rizik, pojištění pohledávek atd.
Tvorba plánů a rozpočtů společnosti, spolupráce na tvorbě plánů společností ve skupině.
Odpovědnost za controlling, analýzu výsledků, kontrolu dosahování plánů společnosti na měsíční a roční bázi, analýzu a kontrolu plnění plánů společností ve skupině.
Sledování a optimalizace nákladů společnosti.
Odpovědnost za plnění mzdových, daňových a odvodových povinností.
Komunikace s orgány státní správy, bankovními ústavy, pojišťovnami.
Spolupráce na vyhotovování statistických výkazů.
Zpracování účetní závěrky společnosti a příprava výroční zprávy.
Spolupráce s auditory, příprava podkladů k ověření účetní závěrky.
Spolupráce na zpracování a ověření konsolidované účetní závěrky a konsolidované výroční zprávy.
Co požadujeme:
Vysokoškolské vzdělání ekonomického či příbuzného směru.
Praxe min 5 let na obdobné pozici v oblasti finančního řízení podniku, controllingu, účetnictví apod.
Zkušenost z mezinárodního prostředí nebo výrobní společnosti výhodou.
Silné analytické, kritické a strategické myšlení, schopnost rozhodovat a komunikovat s top managementem.
Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost. Schopnost prezentovat a obhájit vlastní názory.
Kvalitní time management, schopnost určit si priority a samostatně řešit problémy.
Výbornou znalost MS Office - zejména Excel.
Znalost angličtiny na odborné a komunikativní úrovni (denní komunikace se zahraničními dceřinými společnostmi a centrálou).
Znalost němčiny výhodou.
Znalost účetního SW MONEY výhodou.
Co nabízíme:
Klíčovou roli ve vedení úspěšné společnosti s mezinárodním dosahem.
Přímou spolupráci s majiteli a vedením skupiny.
Odpovědnou a samostatnou pozici s možností ovlivnit další směřování firmy.
Konkurenční finanční ohodnocení a benefity odpovídající významu pozice.
Profesionální, ale přátelské pracovní prostředí s důrazem na dlouhodobou spolupráci.
Různorodou a zodpovědnou práci ve stabilní firmě, která se stále rozvíjí.
Práce v menším týmu, který táhne za jeden provaz.
Příjemné pracovní prostředí v nově zrekonstruovaném areálu.
Možnost občasné práce z domova.
Možnost pozitivně ovlivňovat procesy a výsledky celé společnosti prostřednictvím vlastních nápadů.
Firemní benefity (sick days, příspěvek na DIP, stravenkový paušál, pitný režim na pracovišti, školení, firemní akce)
Naším společným cílem je, aby věci fungovaly jednoduše, efektivně a spolehlivě a tím pádem byl spokojený zákazník a také zaměstnanec, který pak chodí do práce rád.
Uzávěrka 1. kola výběrového řízení je 25.11.2025 dopoledne
Kontaktní informace, životopis zasílejte na email: jaroslava.mareckova@almeva.cz