Finanční ředitel - CFO

Nabízím práci
Jméno/Firma
ALMEVA EAST EUROPE, a.s.
Pracoviště
Želešice
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
16. 10. 2025

O pozici

Do našeho vedení nyní hledáme zkušeného a energického CFO, který bude klíčovým partnerem vedení společnosti a skupiny při strategickém řízení financí.

Vaše odpovědnost a náplň práce:

  • Vedení kompletní finanční agendy společnosti (účetnictví, controlling, reporting, treasury, daňová agenda) a dceřiné společnosti na Slovensku.

  • Strategické finanční plánování, rozpočty a forecasting.

  • Optimalizace finančních procesů a cash-flow managementu.

  • Vedení finančního týmu a rozvoj jeho kompetencí, aktualizace a úprava účetních postupů a metodik.

  • Odpovědnost za organizaci práce a provoz ekonomického oddělení.

  • Odpovědnost za oblast financí společnosti a dcer SK, PL a HU, plánování a dohlížení na finanční toky organizací.

  • Odpovědnost za strategické řízení financí a oblast risk managementu.

  • Aktivní spolupráce na řízení kurzových rizik, pojištění pohledávek atd.

  • Tvorba plánů a rozpočtů společnosti, spolupráce na tvorbě plánů společností ve skupině.

  • Odpovědnost za controlling, analýzu výsledků, kontrolu dosahování plánů společnosti na měsíční a roční bázi, analýzu a kontrolu plnění plánů společností ve skupině.

  • Sledování a optimalizace nákladů společnosti.

  • Odpovědnost za plnění mzdových, daňových a odvodových povinností.

  • Komunikace s orgány státní správy, bankovními ústavy, pojišťovnami.

  • Spolupráce na vyhotovování statistických výkazů.

  • Zpracování účetní závěrky společnosti a příprava výroční zprávy.

  • Spolupráce s auditory, příprava podkladů k ověření účetní závěrky.

  • Spolupráce na zpracování a ověření konsolidované účetní závěrky a konsolidované výroční zprávy.  

Co požadujeme:

  • Vysokoškolské vzdělání ekonomického či příbuzného směru.

  • Praxe min 5 let na obdobné pozici v oblasti finančního řízení podniku, controllingu, účetnictví apod.

  • Zkušenost z mezinárodního prostředí nebo výrobní společnosti výhodou.

  • Silné analytické, kritické a strategické myšlení, schopnost rozhodovat a komunikovat s top managementem.

  • Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost. Schopnost prezentovat a obhájit vlastní názory.

  • Kvalitní time management, schopnost určit si priority a samostatně řešit problémy.

  • Výbornou znalost MS Office - zejména Excel.

  • Znalost angličtiny na odborné a komunikativní úrovni (denní komunikace se zahraničními dceřinými společnostmi a centrálou).

  • Znalost němčiny výhodou.

  • Znalost účetního SW MONEY výhodou.  

Co nabízíme:

  • Klíčovou roli ve vedení úspěšné společnosti s mezinárodním dosahem.

  • Přímou spolupráci s majiteli a vedením skupiny.

  • Odpovědnou a samostatnou pozici s možností ovlivnit další směřování firmy.

  • Konkurenční finanční ohodnocení a benefity odpovídající významu pozice.

  • Profesionální, ale přátelské pracovní prostředí s důrazem na dlouhodobou spolupráci.

  • Různorodou a zodpovědnou práci ve stabilní firmě, která se stále rozvíjí.

  • Práce v menším týmu, který táhne za jeden provaz.

  • Příjemné pracovní prostředí v nově zrekonstruovaném areálu.

  • Možnost občasné práce z domova.

  • Možnost pozitivně ovlivňovat procesy a výsledky celé společnosti prostřednictvím vlastních nápadů.

  • Firemní benefity (sick days, příspěvek na DIP, stravenkový paušál, pitný režim na pracovišti, školení, firemní akce)  

Naším společným cílem je, aby věci fungovaly jednoduše, efektivně a spolehlivě a tím pádem byl spokojený zákazník a také zaměstnanec, který pak chodí do práce rád.

Uzávěrka 1. kola výběrového řízení je 25.11.2025 dopoledne

Kontaktní informace, životopis zasílejte na email: jaroslava.mareckova@almeva.cz