Referent/ka s němčinou
O pozici
Mluvíte německy jako když bičem mrská? Máte rád/a pořádek v papírech, ale ještě raději v komunikaci se zákazníky? Baví vás, když všechno šlape, objednávky sedí a zákazník je spokojený? Pak hledáme právě vás – spolehlivého člověka na pozici referent/ka zákaznického servisu, která/ý se stane důležitou spojkou mezi našimi zákazníky a výrobou.
Co budete u nás dělat?
Budete zpracovávat objednávky od našich německy mluvících zákazníků, hlídat jejich průběh a komunikovat vše potřebné s kolegy z výroby i logistiky.
Zákazníkům budete k dispozici, když budou potřebovat poradit, ověřit stav objednávky nebo nahlásit reklamaci.
Součástí vaší práce bude i administrativní agenda – práce v systému, vystavování dokladů, evidence objednávek a nebo zajištění vzorků.
Co očekáváme?
Němčina je vaše silná stránka – potřebujeme, abyste se domluvil/a bez zábran po telefonu i e-mailem, potřebná znalost je na úrovni minimálně B2
Máte smysl pro pořádek a pečlivost, nebojíte se komunikovat po telefonu ani e-mailem a umí být milý i v situaci, kdy je potřeba něco urychlit nebo vyřešit.
Zkušenost z administrativy nebo zákaznického servisu je výhodou, ale důležitější je chuť učit se a spolehlivost.
Co můžeme nabídnout?
Využití němčiny na denní bázi
Práci, která má smysl – budete důležitou součástí fungování firmy
Férové ohodnocení odpovídající vaší šikovnosti a jazykové výbavě
Příjemné pracovní prostředí a tým, který táhne za jeden provaz
Slevu na naše pečivo, 3 dny sick day
Bavilo by Vás péct s námi? Pošlete nám životopis na personalni@krizakovi.cz, těšíme se na Vás v našem týmu!