Sales Coordinator - Staňte se pravou rukou obchodního týmu

Nabízím práci
Jméno/Firma
SBR Recruiting
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
16. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Staňte se klíčovou oporou obchodního týmu!

Hledáme organizovaného a proaktivního člověka, který se stane důležitou součástí obchodního týmu. Pokud vás baví administrativa, komunikace a koordinace a chcete být součástí prostředí, kde se věci hýbou dopředu, čtěte dál!

Budete tím, kdo udržuje věci pod kontrolou a pomáhá, aby vše běželo hladce. Spojíte obchodníky, zákazníky i interní týmy a budete mít zásluhu na tom, že se obchody dotahují do úspěšného konce.

O společnosti:

Společnost působí na trhu IT už více než 30 let a pomáhá firmám realizovat náročné technologické projekty – od cloudu přes správu koncových zařízení až po konsolidaci datových center. Inspiruje klienty k technologickým změnám, které zvyšují efektivitu jejich podnikání, a podporuje flexibilní pracovní prostředí.

Mezi zákazníky patří firmy z bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikací, energetiky, automobilového průmyslu i veřejné správy. Tým má za sebou stovky úspěšných projektů a stále roste. Společnost není korporát – podporuje vlastní přístup, otevřenou komunikaci a dává prostor pro realizaci nápadů.

Co budete dělat:

  • Administrativní a organizační podpora obchodního týmu
  • Evidence a správa příležitostí, smluv a projektů v interních systémech
  • Příprava nabídek, kalkulací a podkladů pro výběrová řízení
  • Komunikace s dodavateli, zákazníky a interními týmy
  • Zajištění objednávek, cenových podkladů a fakturace
  • Koordinace při tvorbě nabídek a spolupráce se subdodavateli
  • Správa týmů v Teams, SharePoint a aktualizace dat v CRM
  • Účast na interních poradách a zákaznických akcích

Co od vás očekáváme:

  • Zkušenost s administrativní podporou nebo koordinací (ideálně v obchodním prostředí)
  • Dobrou organizaci práce a schopnost hlídat termíny
  • Komunikační dovednosti a proaktivní přístup
  • Znalost MS Office (Word, Excel), výhodou zkušenost s CRM systémy
  • Angličtina na komunikativní úrovni výhodou

Nabízíme

  • Finanční ohodnocení složené z fixní částky, osobního ohodnocení a benefity
  • Tým stabilních obchodních koordinátorek
  • Tým obchodníků, kteří jsou lidští – půjde o nejbližší pracovní kolegy
  • Kariérní příležitost ve zdravé malé, velké firmě (pár desítek,
  • ale pracují s těmi největšími zákazníky na velmi ambiciózních projektech)
  • Odborný technický Delivery tým, který dostatečně skepticky posuzuje všechny zakázky, a tedy práci pro firmu, která se za každou cenu nehrne do projektů mimo své kompetence = prodávají jen to, co umí kvalitně doručit
  • Hlavní pracovní poměr u firmy, která se v ČR a v Evropě řadí mezi spolehlivé konzultačně-implementační partnery v oblasti digitalizace a cloudových řešení
  • Prostor pro seberealizaci – nápady, inovace, změn
  • Možnost práce z domova a z příjemné kanceláře na Praze 4 (dostatek soukromí a klidu na soustředěnou práci)
  • 5 týdnů dovolené
  • Nástup možný 1.11., 1.12.