Finanční účetní senior (zkrácený úvazek)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Masák & Partner, s.r.o.
Pracoviště
Na baště sv. Ludmily 253/1, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Bankovnictví
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
16. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme samostatného proaktivního kolegu/kolegyni do našeho finančního týmu, který/á má v malíčku nejen účetní závěrky a audit, ale zároveň vidí čísla v souvislostech, umí je interpretovat a využít pro rozhodování firmy.

Jako finanční účetní budeš klíčovou osobou, která pomůže finanční manažerce udržet pod kontrolou každodenní vír povinností spojených s finančním řízením ateliéru a dalších společností v holdingu.

Budeš součástí týmu, který tvoří Andy – finanční analytička, Jana – naše zkušená fakturantka a Nela – finanční manažerka. Spolupracujeme i přímo s externí účetní firmou.

Proč u nás?

Jsme zkušený a inovativní architektonický ateliér s dlouholetou praxí, specializujeme se na památkové objekty i unikátní novostavby, které zpracováváme v systému BIM. Nabízíme komplexní služby investorům v oblasti architektury, projektování, inženýrské činnosti, poradenství i projektového řízení.

  • ???? Víme, kam míříme: Našim hlavním cílem je kultivovat a oživovat prostor kolem nás.
  • ???? Rodinná atmosféra: Úzká kooperace a sounáležitost mezi členy ateliéru, otevřená komunikace, vzájemná podpora, důvěra a respekt.
  • ???? Projekty a smysl práce: Různorodé portfolio od památkových objektů po unikátní rezidenční prostory.
  • ???? Rozvoj: Neustálé odborné vzdělávání, prohlubování kvalifikace a osobní rozvoj vnímáme jako součást naší firemní kultury.
  • ???? Lokalita: Sídlíme v rezidenční čtvrti v blízkosti metra Hradčanská a Letenského parku.

Co vás čeká:

Firemní účetnictví – klasika, od faktur až po závěrky –

  • Vedení a kontrola kompletní účetní agendy holdingu (dohadné položky, časové rozlišení, majetek, rezervy apod.)
  • Zvládnutí ročních závěrek a auditů ve spolupráci s účetní firmou
  • Komunikace s auditory, daňovými poradci, bankami a účetní firmou

Reporting

  • Příprava finančních reportů a podkladů
  • Příprava reportingu pro vedení a holding (např. P&L, cash flow, rozvaha s komentáři) ve spolupráci s finanční manažerkou
  • Spolupráce na rozpočtech, cashflow a forecastingu
  • Pokročilá práce v Excelu (kontingenční tabulky apod.)

Interní kontrola

  • Hlídání cash flow, dodržování rozpočtů, správnost dokladů

Automatizace & zlepšování procesů

  • Hledání efektivnějších způsobů práce

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • VŠ ekonomického/finančního směru nebo VOŠ/SŠ s prokazatelnou praxí
  • Praxe v účetním nebo finančním oboru minimálně 3 roky
  • Znalost českých účetních standardů
  • Znalost účetního softwaru podmínkou
  • Výborná znalost balíčku MS Office
  • Schopnost proaktivně převzít a zvládat vyřešit i složitější účetní případy
  • Samostatnost, proaktivita, zodpovědnost

Koho hledáme:

  • ???? Organizovaný, analytický a pečlivý mozek s láskou k číslům a detailům, extra bonus je smysl pro humor
  • ???? Kdokoliv se nezalekne občasného chaosu a posouvá věci kupředu

Co vám můžeme nabídnout

  • ???? Poloviční úvazek (s možností navýšení)
  • ???? Moderní rodinné prostředí v centru Prahy s přátelskou atmosférou
  • ???? Flexibilní pracovní doba, home office po zaučení
  • ???? Široká nabídka možností osobního i profesního rozvoje
  • ???? Možnost využití služebních vozů nebo mobilního tarifu pro soukromé účely