Finanční účetní senior (zkrácený úvazek)
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme samostatného proaktivního kolegu/kolegyni do našeho finančního týmu, který/á má v malíčku nejen účetní závěrky a audit, ale zároveň vidí čísla v souvislostech, umí je interpretovat a využít pro rozhodování firmy.
Jako finanční účetní budeš klíčovou osobou, která pomůže finanční manažerce udržet pod kontrolou každodenní vír povinností spojených s finančním řízením ateliéru a dalších společností v holdingu.
Budeš součástí týmu, který tvoří Andy – finanční analytička, Jana – naše zkušená fakturantka a Nela – finanční manažerka. Spolupracujeme i přímo s externí účetní firmou.
Proč u nás?
Jsme zkušený a inovativní architektonický ateliér s dlouholetou praxí, specializujeme se na památkové objekty i unikátní novostavby, které zpracováváme v systému BIM. Nabízíme komplexní služby investorům v oblasti architektury, projektování, inženýrské činnosti, poradenství i projektového řízení.
- ???? Víme, kam míříme: Našim hlavním cílem je kultivovat a oživovat prostor kolem nás.
- ???? Rodinná atmosféra: Úzká kooperace a sounáležitost mezi členy ateliéru, otevřená komunikace, vzájemná podpora, důvěra a respekt.
- ???? Projekty a smysl práce: Různorodé portfolio od památkových objektů po unikátní rezidenční prostory.
- ???? Rozvoj: Neustálé odborné vzdělávání, prohlubování kvalifikace a osobní rozvoj vnímáme jako součást naší firemní kultury.
- ???? Lokalita: Sídlíme v rezidenční čtvrti v blízkosti metra Hradčanská a Letenského parku.
Co vás čeká:
Firemní účetnictví – klasika, od faktur až po závěrky –
- Vedení a kontrola kompletní účetní agendy holdingu (dohadné položky, časové rozlišení, majetek, rezervy apod.)
- Zvládnutí ročních závěrek a auditů ve spolupráci s účetní firmou
- Komunikace s auditory, daňovými poradci, bankami a účetní firmou
Reporting
- Příprava finančních reportů a podkladů
- Příprava reportingu pro vedení a holding (např. P&L, cash flow, rozvaha s komentáři) ve spolupráci s finanční manažerkou
- Spolupráce na rozpočtech, cashflow a forecastingu
- Pokročilá práce v Excelu (kontingenční tabulky apod.)
Interní kontrola
Hlídání cash flow, dodržování rozpočtů, správnost dokladů
Automatizace & zlepšování procesů
Hledání efektivnějších způsobů práce
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- VŠ ekonomického/finančního směru nebo VOŠ/SŠ s prokazatelnou praxí
- Praxe v účetním nebo finančním oboru minimálně 3 roky
- Znalost českých účetních standardů
- Znalost účetního softwaru podmínkou
- Výborná znalost balíčku MS Office
- Schopnost proaktivně převzít a zvládat vyřešit i složitější účetní případy
- Samostatnost, proaktivita, zodpovědnost
Koho hledáme:
- ???? Organizovaný, analytický a pečlivý mozek s láskou k číslům a detailům, extra bonus je smysl pro humor
- ???? Kdokoliv se nezalekne občasného chaosu a posouvá věci kupředu
Co vám můžeme nabídnout
- ???? Poloviční úvazek (s možností navýšení)
- ???? Moderní rodinné prostředí v centru Prahy s přátelskou atmosférou
- ???? Flexibilní pracovní doba, home office po zaučení
- ???? Široká nabídka možností osobního i profesního rozvoje
- ???? Možnost využití služebních vozů nebo mobilního tarifu pro soukromé účely