Customer service specialist/Specialista zákaznického servisu
O pozici
Pracovní nabídka
Na tuto pozici preferujeme prozákaznicky orientovaného kandidáta, neboť zákazník je u nás na prvním místě. Jeho první setkání s firmou jde přes vás a je velmi důležité, aby zákazník cítil takovou péči, která nás odlišuje od naší konkurence.
Vaše hlavní odpovědnosti:
* Příjem a zpracování objednávek
* Komunikace se zákazníky
* Interní komunikace
* Spolupráce s ostatními odděleními
* Řešení denní operativy
* Zpracování a řešení reklamací
* Komunikace s ostatními závody Orbia
* Denní komunikace v cizím jazyce
Co vám můžeme nabídnout:
* Variabilní práci ve velmi příjemném kolektivu
* Budete součástí silné mezinárodní firmy a budete mít možnost výrazně ovlivnit obchod
* Na odpočinek jsme pro vás připravili 25 dní dovolené a 3 dny placeného volna navíc
* Budeme vás jazykově rozvíjet
* A také vám nabídneme občasnou práci z domova, kafeterii, stravování v závodní jídelně (obědové menu cca 50 Kč), a další podpůrné programy a akce
Co od vás určitě budeme požadovat:
* SŠ vzdělání
* Zkušenosti na podobné pozici výhodou
* Anglický jazyk - komunikativně B2, Ruština/Španělština výhodou
* Prozákaznický přístup, ochota pomáhat, příjemná komunikace
* Spolehlivost, přesnost a odpovědný přístup
* Znalost MS Office, SAP (výhodou)