Head of Controlling
O pozici
Závod Velké Meziříčí
Jsme Sanborn, rostoucí strojírenská společnost, která se opírá o tradici, poctivost a technickou kvalitu. Naše výrobní závody ve Velkém Meziříčí, Brně, Znojmě se rychle rozvíjejí a s tím roste i objem finančních a provozních dat. Číslům rozumíme, ale tím, že dnes máme tři pobočky, přibývá práce s jejich propojováním, konsolidací a přípravou podkladů. Proto otevíráme novou klíčovou pozici Head of Controlling, která nám pomůže posunout controlling a finanční řízení o výrazný krok dál.
JAKÉ ZNALOSTI A ZKUŠENOSTI OCENÍME:
Absolventa VŠ ekonomického směru se zkušeností z praxe (min. 5 let), nehledáme juniora.
Člověka s výbornou znalostí angličtiny, denní práce s daty a komunikace vyžaduje jazykovou jistotu.
Odborníka, který má excel v malíku, kontingenční tabulky, pokročilé funkce, práce s velkým objemem dat, vizualizace do přehledných grafů.
Analytika s pevnými znalostmi účetnictví, schopného dívat se na čísla komplexně a chápat souvislosti.
Ideálně kandidáta, který už má zkušenosti s controllingem, reportingem a zpracováváním analýz ve velké firmě (zahraniční firmy velkou výhodou), Osobnost, která chce být partnerem managementu, přichází s vlastními návrhy a má chuť se učit a posouvat spolu s firmou.
Lokalita: Bylo by super, kdybychom byli od sebe v rozumné dojezdové vzdálenosti. (kancelář Velké Meziříčí či Brno).
NA ČEM U NÁS BUDETE PRACOVAT:
Komplexní vedení controllingu skupiny SANBORN (vytváření BI reportů a dalších pravidelných reportů, spolupráce při finanční konsolidaci poboček)
Vyhodnocování dat z CRM a MES, potřebujeme profíka, který výsledky přetaví do čitelných uživatelských výstupů pro management.
Analýza významných nákladových položek, ať už jde o mzdové náklady, materiál, energie nebo efektivitu výroby.
Tvorba finančních plánů a forecastů, budete je připravovat precizně a srozumitelně, aby dávaly jasný obraz o vývoji firmy.
Ad-hoc analýzy pro vedení a banky, čekají nás další akvizice, které budou vyžadovat kvalitní podklady a detailní finanční rozbory.
Úzká spolupráce s vedením a jednotlivými odděleními, budete pracovat v tandemu s CFO a budete mít přístup k strategickým datům a rozhodnutím ve firmě, společně
Občasné cestování po našich pobočkách (v rámci ČR i zahraničí).
CO VÁS U NÁS POTĚŠÍ:
Klíčovou roli v rozvoji controllingových a analytických procesů ve firmě, která roste a investuje.
Možnost pracovat přímo i s vedením firmy a ovlivňovat zásadní rozhodnutí. Budete “pravou rukou” CFO a dále budete i úzce spolupracovat se zástupcem vlastníka.
Stabilní prostředí strojírenské společnosti s dlouhodobou vizí.
Flexibilitu, můžete pracovat z Velkého Meziříčí, z Brna, občasně i z domu.
Odpovídající finanční ohodnocení, kdy velmi záleží na zkušenostech kandidáta.
Velké možnosti profesního růstu i v rámci skupiny Oriens.
Nástup ideálně 1. 1. 2026, případně v Q1 2026.