Administrativní pracovník / Asistentka / Fakturantka (m/ž) - vhodné i pro absolventy
O pozici
Gumdrop s.r.o.
Jsme dynamicky se rozvíjející dopravní společnost, specialisté na sezonní autobusou dopravu do Chorvatska a Itálie. Prioritou je důraz na celkovou kvalitu poskytovaných služeb. K nim patří moderní vozový park, vyškolení řidiči a přátelský přístup řídících operátorů. Vše pro spokojenost našich zákazníků.
Náplň práce:
příjem a evidence pošty, kontrola datové schránky, docházka na poštu
zpracování vyúčtování řidičů, provozních záloh a plateb
příprava podkladů pro zahraniční daně
kopírování, scanování, kompletace a archivace dokumentů
administrativní a organizační podpora mzdového, personálního a finančního oddělení
příprava měsíčních reportů
vystavování faktur za poskytnuté služby a spolupráce s finanční účetní
kontrola správnosti přijatých faktur a jejich evidence v interním programu
příprava podkladů pro mzdy a roční zúčtování (HPP, DPP, DPČ)
komunikace s úřady a institucemi, spolupráce s ostatními odděleními
správa a archivace firemní dokumentace
Požadujeme:
pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
organizační schopnosti a schopnost samostatné práce
smysl pro detail, logické uvažování, systematický přístup
odolnost vůči stresu a opakující se práci
uživatelskou znalost MS Excel a Word
řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
flexibilitu, schopnost zvládat více úkolů současně
vynikající znalost češtiny slovem i písmem
zkušenost s fakturačním programem Pohoda podmínkou
základní orientace v oblasti mezd a fakturace výhodou
Nabízíme:
pracovní dobu od pondělí do pátku (víkendy volné)
stabilní zázemí společnosti působící na trhu od roku 1999
osobní přístup a přátelský kolektiv
odpovídající mzdové ohodnocení a benefity dle druhu úvazku
příjemné pracovní prostředí
kompletní zaučení (praxe není podmínkou)
Mzda: 25 000 - 38 000 Kč/měsíc
Místo práce: Vestec - okres Praha-západ
Termín nástupu: dle dohody
Kontaktní osoba:
Veronika Chriašteľová
Mobil: 731 625 565