ASISTENT/ASISTENTKA podpory obchodu
O pozici
Hradec Králové
Plný úvazek
Jsme Generi Biotech s.r.o., abychom zajistili plynulý servis našim zákazníkům, hledáme posilu do obchodního týmu.
Vaším klíčovým úkolem bude:
Administrativní činnosti spojené s přijímáním, správou a vyřizováním objednávek IVD a Life Science produktů, práce s interním systémem.
Příprava dokumentů k zásilce, včetně zajištění certifikátu původu, vyclení, apod.
Ověřování skladových zásob, předávání požadavků do oddělení Výroby, spolupráce s logistikou.
Denně komunikace se zákazníky/distributory ohledně vyřízení jejich objednávek, poskytování informací k zásilkám. Komunikace probíhá e-mailem či telefonicky a to v češtině i v angličtině.
Pružně a aktivně reagovat na požadavky zákazníků/distributorů.
Administrativní podpora obchodního týmu (korespondence, podpora OZ, příprava vzorků na vyzkoušení, zajištění tisků reklamních materiálů,..). Správa databáze osob a pracovišť CZ/SK.
Vytváření a zpracování měsíčních přehledů.
Požadujeme:
Středoškolské vzdělání,
středně pokročilá znalost anglického jazyka (slovem i písmem),
schopnost zorganizovat si vlastní práci a vykonávat ji pečlivě a samostatně,
aktivní přístup k práci, příjemné vystupování, komunikativnost,
znalost práce na PC na dobré úrovni (Word, Excel, e-mail, web),
řidičský průkaz skupiny B.
Co od nás můžete čekat?
Kvalitní zaučení a kontinuální podporu.
Umožníme nabýt zkušenosti v oblasti našeho businessu a zaměření.
Práci v přátelském týmu.
Možnost spolupráce s externími odborníky.
Moderní pracovní prostředí rostoucí firmy.
Finanční ohodnocení dle zkušeností a dovedností.
Přidejte se k nám a pomozte nám rozšířit tým OM.
Stravenkový paušál
3 Sick days
Kurzy angličtiny v pracovní době
Vzdělávání
Cvičení po pracovní době
Káva na pracovišti
Blízko vlakového a autobusového nádraží
Nová moderní budova
Máte zájem?
Kateřina Bařina Vyleťalová
+420 771 241 767
katerina.vyletalova@generi-biotech.com