Office asistent/ka

Nabízím práci
Jméno/Firma
Prague Civil Society Centre, nadační fond
Pracoviště
Lazarská 11/6, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
17. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme Office asistenta/asistentku do našeho Finance & Admin týmu

Pracovní pozice: Office asistent/ka
 Typ úvazku: částečný úvazek (max. 20 hodin týdně, flexibilní pracovní doba)
 Nadřízená: Office manažerka
 Místo výkonu práce: Praha, Lazarská
 Uzávěrka přihlášek: 31. října 2025

Prague Civil Society Centre je nezisková organizace, která podporuje občanskou společnost a nezávislá média ve východní Evropě, na Kavkaze a ve Střední Asii. Naší misí je, aby se aktivistům a novinářům, včetně těch, kteří působí v represivních režimech, dostalo potřebné podpory, ať už prostřednictvím grantů, eventů, workshopů nebo navázáním nezbytných kontaktů.

Hledáme proaktivní a schopnou administrativní posilu do našeho Finance & Administration týmu, který tvoří 10 lidí a pes. ???? Pod vedením Office manažerky budeš řešit administrativní úkoly a starat se o každodenní provoz naší kanceláře, tak aby byla profesionálním a přívětivým prostředím jak pro zaměstnance, tak návštěvníky. Neměl/a by ses zaleknout různorodých úkolů, od výpomoci s organizací velkých akcí až třeba po montování nábytku, když se snažíme naši kancelář ještě o něco víc zútulnit.

Náplň práce:

Komunikace:

  • Správa příchozí a odchozí pošty, včetně e-mailové komunikace
  • Jednání s dodavateli a zaměstnanci
  • Vyřizování telefonátů
  • Uvedení návštěv


Administrativní a organizační podpora:

  • Příprava administrativních dokumentů
  • Zadávání faktur do interního systému
  • Pomoc s organizací schůzek, školení a firemních akcí
  • Koordinace rezervací zasedacích místností
  • Dohled nad služebními byty
  • Správa zásob kancelářských potřeb
  • Správa interní knihovny


Podpora Office manažerky a HR:

  • Zástup Office manažerky v její nepřítomnosti a částečný zástup HR
  • Výpomoc s HR administrativou nebo náborovými procesy, příprava pracovního místa pro nové zaměstnance

Požadované kvalifikace a dovednosti:

  • Výborné organizační schopnosti a smysl pro detail
  • Schopnost samostatné práce, iniciativa a spolehlivost
  • Flexibilita a schopnost zvládat více úkolů najednou
  • Dobrá znalost práce s počítačem, zejména MS Word a Excel
  • Výborná znalost češtiny (slovem i písmem)
  • Dobrá znalost angličtiny (veškerá interní komunikace je v angličtině)
  • Jsi týmový hráč, který rád podpoří kolegy a sdílí hodnoty organizace

Nabízíme:

  • 25 dní dovolené (při částečném úvazku poměrně kráceno) a až tři dny dodatečného volna mezi Vánocemi a Novým rokem, kdy je naše kancelář zavřená
  • Možnost profesního a osobního rozvoje (50% příspěvek na jazykové kurzy, workshopy a školení nebo předplatné vybraných médií)
  • Roční příspěvek až 10 000 Kč na koučování, mentoring nebo terapii
  • Plně hrazený mobilní tarif (včetně neomezených dat, telefonátů a zpráv)
  • Možnost pracovat ve středu z domova, pokud si pracovní povinnosti v daný den nežádají tvou přítomnost v kanceláři
  • Plně hrazené sick days
  • Další benefity (například dodatečné volno, příspěvky na osobní rozvoj nebo volnočasové aktivity) jsou k dispozici po určitém čase

Nástupní plat: 40 500 Kč měsíčně (při plném úvazku 40 hod. týdně, poměrně kráceno dle úvazku).

Jak se přihlásit:

Vyplň online formulář, kam přiložíš svůj životopis v angličtině (max. 2 strany) a případně taky motivační dopis (nepovinný), ve kterém vysvětlíš, proč se zrovna ty hodíš na tuto roli a co tě vede se o tuto pozici ucházet.