Office asistent/ka
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme Office asistenta/asistentku do našeho Finance & Admin týmu
Pracovní pozice: Office asistent/ka
Typ úvazku: částečný úvazek (max. 20 hodin týdně, flexibilní pracovní doba)
Nadřízená: Office manažerka
Místo výkonu práce: Praha, Lazarská
Uzávěrka přihlášek: 31. října 2025
Prague Civil Society Centre je nezisková organizace, která podporuje občanskou společnost a nezávislá média ve východní Evropě, na Kavkaze a ve Střední Asii. Naší misí je, aby se aktivistům a novinářům, včetně těch, kteří působí v represivních režimech, dostalo potřebné podpory, ať už prostřednictvím grantů, eventů, workshopů nebo navázáním nezbytných kontaktů.
Hledáme proaktivní a schopnou administrativní posilu do našeho Finance & Administration týmu, který tvoří 10 lidí a pes. ???? Pod vedením Office manažerky budeš řešit administrativní úkoly a starat se o každodenní provoz naší kanceláře, tak aby byla profesionálním a přívětivým prostředím jak pro zaměstnance, tak návštěvníky. Neměl/a by ses zaleknout různorodých úkolů, od výpomoci s organizací velkých akcí až třeba po montování nábytku, když se snažíme naši kancelář ještě o něco víc zútulnit.
Náplň práce:
Komunikace:
- Správa příchozí a odchozí pošty, včetně e-mailové komunikace
- Jednání s dodavateli a zaměstnanci
- Vyřizování telefonátů
- Uvedení návštěv
Administrativní a organizační podpora:
- Příprava administrativních dokumentů
- Zadávání faktur do interního systému
- Pomoc s organizací schůzek, školení a firemních akcí
- Koordinace rezervací zasedacích místností
- Dohled nad služebními byty
- Správa zásob kancelářských potřeb
- Správa interní knihovny
Podpora Office manažerky a HR:
- Zástup Office manažerky v její nepřítomnosti a částečný zástup HR
- Výpomoc s HR administrativou nebo náborovými procesy, příprava pracovního místa pro nové zaměstnance
Požadované kvalifikace a dovednosti:
- Výborné organizační schopnosti a smysl pro detail
- Schopnost samostatné práce, iniciativa a spolehlivost
- Flexibilita a schopnost zvládat více úkolů najednou
- Dobrá znalost práce s počítačem, zejména MS Word a Excel
- Výborná znalost češtiny (slovem i písmem)
- Dobrá znalost angličtiny (veškerá interní komunikace je v angličtině)
- Jsi týmový hráč, který rád podpoří kolegy a sdílí hodnoty organizace
Nabízíme:
- 25 dní dovolené (při částečném úvazku poměrně kráceno) a až tři dny dodatečného volna mezi Vánocemi a Novým rokem, kdy je naše kancelář zavřená
- Možnost profesního a osobního rozvoje (50% příspěvek na jazykové kurzy, workshopy a školení nebo předplatné vybraných médií)
- Roční příspěvek až 10 000 Kč na koučování, mentoring nebo terapii
- Plně hrazený mobilní tarif (včetně neomezených dat, telefonátů a zpráv)
- Možnost pracovat ve středu z domova, pokud si pracovní povinnosti v daný den nežádají tvou přítomnost v kanceláři
- Plně hrazené sick days
- Další benefity (například dodatečné volno, příspěvky na osobní rozvoj nebo volnočasové aktivity) jsou k dispozici po určitém čase
Nástupní plat: 40 500 Kč měsíčně (při plném úvazku 40 hod. týdně, poměrně kráceno dle úvazku).
Jak se přihlásit:
Vyplň online formulář, kam přiložíš svůj životopis v angličtině (max. 2 strany) a případně taky motivační dopis (nepovinný), ve kterém vysvětlíš, proč se zrovna ty hodíš na tuto roli a co tě vede se o tuto pozici ucházet.