JD Sports - Assistant Manager / Praha Cerny Most
Nabízím práci
JD Group/MIG
Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina
Prodej a obchod
Nabízím práci
17. 10. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
JD Sports otevírá první prodejnu v Praze – Černý Most!
Hledáme Zástupce manažera prodejny, který bude pravou rukou Store Managera a pomůže nám vybudovat silný tým i skvělý zákaznický zážitek. Přidej se k nám a buď součástí prvního pražského příběhu JD Sports!
Náplň práce
Vedení prodejny:
- Zaměření na zvyšování prodeje a maximalizaci ziskovosti prodejny.
- Poskytování špičkového servisu zákazníkům na prodejní ploše.
- Plnění a překonávání KPI prodejny ve spolupráci se svěřeným týmem.
- Dodržování firemních standardů a firemních směrnic.
- Reprezentace společnosti JD Sports profesionálním způsobem.
Zákaznický servis:
- Udržování loajality zákazníků poskytováním prvotřídních služeb.
- Asertivní přístup k řešení stížností a problémů.
- Podpora týmového ducha a soudržnosti ve svěřeném týmu pro dosažení maximální efektivity.
- Dobré pochopení programu měření zákaznických služeb, průzkumů spokojenosti zákazníků a firemního Net Promoter Score (NPS).
Prodej:
- Zajištění dosažení cílů a pokud možno jejich překonání.
- Analýza reportů BTR pro klíčová prodejní rozhodnutí.
- Využívání zařízení na prodejně pro zefektivnění prodeje.
- Plné využití informačních systémů prodejny pro analýzu KPI a implementaci řešení do prodejního prostředí.
Vizuální merchandising:
- Na základě týdenních pokynů se ujistěte, že jsou tyto pokyny dodržovány ve vašem obchodě a udržujte vysoké vizuální standardy.
- Použitím nejnovějších vizuálních technik přilákejte, zaujměte a motivujte zákazníky k nákupům v obchodě.
- Ujistěte se, že veškeré nové zboží a inzerované zboží je viditelné a umístěné na správných místech.
- Dbejte na to, aby figuríny, displeje a výklady byly aktualizovány v souladu s pokyny pro vizuální merchandising.
Školení a rozvoj:
- Rozvíjejte stávající členy týmu a podporujte jejich kariérní růst v rámci společnosti.
- Pravidelně organizujte školení v obchodě, abyste se ujistili, že váš tým dokáže udržovat požadované firemní standardy.
- Sledujte interní kariérní postup a dbejte na to, aby všichni zaměstnanci absolvovali příslušná online školení.
Osobnostní předpoklady a dovednosti:
- Zkušenosti s maloobchodním managementem
- Vynikající organizační schopnosti
- Vynikající komunikační dovednosti (ústní i písemné)
- Znalost MS Office (Outlook, Word a Excel)
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni
Praxe:
Zkušenosti v oblasti řízení maloobchodu minimálně 2 roky.