Asistent/ka obchodního oddělení
O pozici
Nástup od: IHNED
Hlavní pracovní poměr
Vhodné pro absolventy
Co bude Vaší náplní práce:
Vyhledávání nových potenciálních zákazníků
Příprava podkladů pro kolegy a kolegyně z obchodního týmu
Práce s CRM systémem, sledování a reportování obchodních výsledků
Budování a udržování dlouhodobých vztahů se stávajícími zákazníky
Práce s AI, sociální sítě
Co od Vás očekáváme:
Pečlivost, systematičnost, samostatnost, organizační schopnosti a proaktivní přístup
Znalost nástrojů sady MS Office (Word, Excel, Outlook)
Schopnost vést obchodní jednání a prezentovat produkty
Řidičský průkaz sk. B a ochota cestovat
Znalost anglického jazyka na úrovni B2 podmínkou, znalost dalšího jazyka výhodou (španělština, francouzština, němčina)
Předchozí pracovní zkušenosti na podobné pozici nejsou podmínkou, rádi Vás všechno naučíme
Co nabízíme:
Hlavní pracovní poměr nebo možnost spolupráce na IČO
Fixní mzda a provize za získání nového zákazníka
Flexibilní pracovní doba
Zaměstnanecké benefity (např. telefon, notebook, příspěvek na penzijní připojištění, stravenkový paušál)
Možnost kariérního růstu a zapojení do technicky náročných projektů
Místo výkonu práce: Adamov (okres Blansko)
Pokud Vás naše pracovní nabídka zaujala, neváhejte poslat Váš životopis na e-mail hr@adast.group. Do předmětu uveďte "Asistent/ka obchodního oddělení"