Back Office/administrativa - ODDĚLENÍ DOPRAVY m/ž
O pozici
Pracovní nabídka
Hlavní činnost:
· Samostatné zpracování obchodních případů – zajištění přepravy v rámci Evropy, vyřizování a zpracování objednávek
· Přímá komunikace se zákazníky, dopravci a ostatními odděleními společnosti v německém jazyce na denní bázi
· Vedení evidence a archivace dokladů souvisejících s expedicí
· Zajištění včasného sdílení informací a proaktivně předcházet problémům
Požadujeme:
· SŠ s maturitou
· Profesní zkušenost v logistice, příp. skladech výhodou, nikoliv nutností
· NJ (min. B2) – komunikace na denní bázi
· Uživatelská znalost MS Office, především Excel
· Komunikační schopnost, systematičnost, pečlivost, pracovitost, spolehlivost
Nabízíme:
Práce na hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti
Jednosměnný provoz, 40 hodin týdně
Vhodné i pro absolventy
Velmi dobrý a přátelský pracovní tým
Pravidelná školení a možnost získání zkušeností v mezinárodním prostředí