Senior HR Business Partner (Ž/M)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Zásilkovna s.r.o.
Pracoviště
Českomoravská 2408/1a, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Personalistika a HR
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
17. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

????Kdo jsme?

Packeta Group je parťák pro moderní doručování – rychlé, pohodlné a udržitelné. Jsme jedním z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti logistiky a technologií ve střední a východní Evropě. Naše síť výdejních míst a chytré technologie propojují tisíce e-shopů a zákazníků po celém světě. S miliony doručených zásilek ročně měníme způsob, jakým lidé nakupují a posílají zboží – jednoduše, spolehlivě a s ohledem na budoucnost.

Přidej se k nám a pomoz nám měnit svět doručování – péčí o lidi, rozvojem talentů a budováním skvělé firemní kultury.

????Náš tým

Lidé jsou srdcem Packety. V HR tvoříme prostředí, kde se dobře pracuje, roste a zůstává. Jsme tým, který naslouchá i jedná.

Hledáme někoho, kdo má cit pro lidi a chuť tvořit kulturu.

????Koho hledáme?

Do našeho týmu hledáme zkušeného HR kolegu/kolegyni, který/á má chuť posouvat věci kupředu a nebojí se výzev. Hledáme někoho, kdo má drive, tah na branku a chce být u toho, když se tvoří změny. Jsi pro nás ideální kandidát/ka pokud:

  • Máš dokončené SŠ nebo VŠ vzdělání.
  • V HR už nejsi nováček – ideálně máš za sebou alespoň 4 roky praxe.
  • Zkušenost v oblasti logistiky nebo eCommerce je výhodou
  • Nábor zvládáš s přehledem, a pokud máš zkušenosti s vedením lidí, je to velké plus.
  • Pracovněprávní legislativa ti není cizí – víš, co a jak. Umíš skvěle komunikovat – s kandidáty, kolegy i vedením.
  • MS Office ovládáš na pokročilé úrovni – Excel, Word, Outlook. Češtinu i angličtinu zvládáš na výborné úrovni – v psaní i mluvení.

????️Co budeš mít na starosti?

  • Budeš pravou rukou manažerů – pomůžeš jim vést týmy, zvládat změny a hledat řešení, která fungují.
  • Když se mění struktura, budeš u toho – nastavíš nové role, oddělení a podmínky pro výkon.
  • Budeš přicházet s nápady, které dávají smysl – zapojovat lidi a pomáhat jim projít změnou.
  • Budeš řídit nábor od A do Z – víš, koho hledáme, jak ho najít a kdy říct „ano“.
  • Hlídat, aby nováčci zapadli – a manažeři nezapomněli, že onboarding nekončí prvním dnem.
  • Sledovat celý životní cyklus zaměstnance – od nástupu po rozvoj a spokojenost.
  • Budeš blízko lidem – i když sedí na jiné pobočce, občas za nimi vyrazíš osobně.
  • Pracovat s čísly – rozpočty, reporting, data.
  • Spojovat síly napříč firmou – HR, pobočky, externí partneři.
  • Udržovat pořádek v administrativě – systémy, docházka, dokumenty, přehledy – všechno má své místo.
  • Spolupracovat s klíčovým týmem Operations.
  • Cestování po depech po celé ČR
  • Řídit a koordinovat tým o třech členech

???? Na co se můžeš těšit?

  • ????5 týdnů dovolené, 3 Sick Days
  • ⏰Flexibilní pracovní doba
  • ☕Ovoce, káva, čaj
  • ????️ Plně hrazené stravenky 130Kč/den
  • ????️Aktivní životní styl díky Multisport kartě
  • ????Notebook, telefon
  • ????️Možnost parkování
  • ????️Rozvoj, kurzy
  • ????Odměna za doporučení dalšího Packetáka
  • ????️Výhodné slevy u partnerů
  • ????Výhodné odesílání balíčků
  • ???? Dog-friendly prostředí
  • ???? Firemní auto

????Naše hodnoty:

  • ???? Impress the Customer – zákazník je u nás vždy na prvním místě.
  • Get Things Done – jednáme rychle a efektivně.
  • ????️ Be Radically Honest – komunikujeme otevřeně a férově.